Având în vedere situație pandemică actuală și creșterea ratei de incidență în județ, Consiliul Județean Argeș a luat mai multe decizii pentru a preveni răspândirea virusului SARS-CoV-2 în rândul angajaților precum și a cetățenilor. Astfel, programul de audiențe derulat în formatul obișnuit a fost suspendat și a fost restrânsă activitatea relațiilor directe cu publicul la sediul instituției.
În acest context, solicitările și sesizările cetățenilor pot fi transmise în format electronic pe adresele de e-mail: presedinte@cjarges.ro, președinte Ion Mînzînă; cabinetvicepresedinte1@cjarges.ro, vicepreședinte Marius Nicolaescu; cabinetvicepresedinte2@cjarges.ro, vicepreședinte Adrian Dumitru Bughiu; secretarjudet@cjarges.ro, Secretar județ Ionel Voica.
Pentru siguranța cetățenilor, audiențele se vor relua imediat ce numărul de cazuri COVID-19 va înregistra o scădere considerabilă. În plus, pentru a putea asigura distanțarea fizică la locul de muncă, s-a decis ca, în această perioadă, angajații să-și ia zilele de concediu rămase pe anul 2021, iar acolo unde este posibil, activitatea să se desfășoare în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.