Primăria comunei Sălătrucu, cu sediul în comuna Sălătrucu, str. Radu Șerban, nr. 187, judeţul Argeș, organizează concurs conform prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post contractual de execuţie vacant din cadrul Compartimentului Administrativ (Pază, Întreținere și Deservire):

– DENUMIREA POSTULUI: Șofer.
– NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant.
– NIVELUL POSTULUI: funcţie de execuţie.
– COMPARTIMENT: Compartimentul Administrativ (Pază, Întreținere și Deservire).
– DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână.
PERIOADA: nedeterminată.

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plätit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.336/28.10.2022:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepţia situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu executǎ o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru sǎvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).

Condițile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

– nivelul studiilor: generale/şcoală profesională/medii;
– posesor permis de conducere categoria B, C, D;
– vechime în muncă și în specialitatea șofer/conducător auto de minim 7 ani;
– atestat transport persoane.

Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 2 din H.G. nr. 1.336/28.10.2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiților specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamental din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sǎnătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, opțional;
i) Curriculum Vitae, model comun european.

Concursul constă în 3 etape succesive:

a) selectia dosarelor de înscriere, în data de 16.07.2025, ora 10.00;
b) proba scrisă, în data de 22.07.2025, ora 11.00;
c) interviul, în data de 24.07.2024, ora 11.00.

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

1. Publicarea anunțului: 02.07.2025.
2. Depunerea dosarelor în vederea participării la concurs la sediul instituției: 03.07.2025-15.07.2025, ora 16.00.
3. Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs: 16.07.2025, ora 10.00.
4. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 16.07.2025, ora 16.00.
5. Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 17.07.2025, ora 12.00.
6. Afișarea rezultatului soluționärii contestațiilor: 17.07.2025, ora 16.00.
7. Susținerea probei scrise: 22.07.2025, ora 11.00.
8. Afișarea rezultatului probei scrise: 22.07.2025, ora 14.00.
9. Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise: 23.07.2025, ora 12.00.
10. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor: 23.07.2025, ora 16.00.
11. Susținerea interviului + Proba practică: 24.07.2025, ora 11.00.
12. Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului: 24.07.2025, ora 16.00.
13. Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului: 25.07.2025, ora 12.00.
14. Afișarea rezultatului soluţionării contestaţiilor: 25.07.2025, ora 16.00.
15. Afișarea rezultatului final al concursului: 28.07.2025, ora 12.00.

BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA

Bibliografia:

1. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
2. Regulamentul de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002, aprobat prin H.G. nr. 1391/2006.
3. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
4. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
5. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Aparatului de Specialitate al primarului Comunei Sălătrucu, aprobat prin H.C.L.

Tematica:

1. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, art. 6, art. 30-32, art. 35, art. 41-45, art. 49, art. 50, art. 63 și art. 79.
2. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
• Titlul II – Contractul individual de muncă.
• Titlul III – Cap. I. Timpul de muncă; Cap. II. Repausuri periodice; Cap. III. Concediile.
• Titlul XI – Cap. I. Regulamentul intern; Cap. II. Răspunderea disciplinară.
3. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
• Partea a 6-a, Titlul III – Cap. I: „Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice”.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 03.07.2025-15.07.2025, între orele 08.00-14.00, la sediul Primăriei comunei Sălătrucu, județul Argeș.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din H.G. nr. 1.336/2022, modificată și completată de H.G. nr. 375/2023.

Condițiile de participare la concurs și bibliografia se afișează la sediul primăriei și pe site.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei comunei Sălătrucu şi la telefon 0248/545.013 – Secretar Comisie, Barbu Emilian.

CONDUCEREA