1. Denumirea postului: Director financiar contabil.

2. Locul de desfăşurare: sediul Spitalului de Recuperare Respiratorie si Pneumologie „Sf. Andrei”, localitatea Valea Iaşului, jud. Argeş.
3. Desfăşurarea concursului:

a) verificarea dosarelor pentru îndeplinirea condiţiilor de către candidaţi: 15.01.2025;
b) test-grilă: 22.01.2025, orele 10.00;
c) susţinerea proiectului de specialitate și interviul de selecţie: 28.01.2025, orele 10.00 şi 12.00.

4. Dosarele de concurs se pot depune la sediul unităţii organizatoare până la data de 14.01.2025, inclusiv, zilnic până la orele 15.00.

5. La concurs se pot inscrie candidaţi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

Condiţii generale:

a) au domiciliul stabil în România:
b) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârșirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepția situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie;
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.

Condiţii specifice:

I. Sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic.
II. Au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

6. Actele din dosarul de înscriere la concurs:

a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) Curicullum Vitae în format Europass;
e) adeverinţa care atestă vechimea în specialitatea studiilor;
f) cazier judiciar;
g) declarația pe propria răspundere ca nu a desfășurat activitaţi de poliţie politică, așa cum sunt definite prin lege;
h) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului;
i) proiectul de specialitate va cuprinde minimum 8 și maximum 10 pagini tehnoredactate cu font de 14, Times New Roman.

– Copiile actelor prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documente originale.
– Proiectul de specialitate se depune odată cu înscrierea la concurs.
– Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se afișează la sediul spitalului și pe site-ul spitalului.

Temele-cadru pentru proiectul de specialitate, bibliografia de concurs și calendarul de desfăşurare al concursului sunt afișate la sediul unităţii și pe site-ul instituţiei, www.spviasului.ro.

7. Informaţii suplimentare la:

a) Compartimentul RUNOS al unităţii, telefon 0248/724.431.
b) Avizierul de la sediul unităţii.
c) Site-ul www.spviasului.ro.

8. Persoană de contact: Ec. Nedelea Sabin Vicențiu.

Calendarul desfășurării concursului/examenului:

– 18.12.2024 – Publicare anunţ.
– 14.01.2025, orele 15.00 – Termen-limită pentru depunerea dosarelor.
– 15.01.2025, orele 12.00-15.00: Verificare dosarere/rezultate verificare dosare.
– 16.01.2025, orele 15.00: Termen depunere contestaţii verificare dosare.
– 17.01.2025, orele 15.00: Rezultate contestaţii verificare dosare.
– 22.01.2025, orele 10.00-15.00: Susţinere test-grilă verificare cunoştinţe/afişare rezultate.
– 23.01.2025, orele 15.00: Termen depunere contestaţii test-grilă.
– 27.01.2025, orele 15.00: Rezultate soluţionare contestaţii test-grilă.
– 28.01.2025, orele 10.00: Susţinere proiect specialitate şi interviul de selecţie/rezultate.
– 29.01.2025: Rezultate finale.
– 30.01.2025 (24 ore de la data afişării): Termen depunere contestaţii rezultate finale.