În temeiul prevederilor Legii 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi în conformitate cu Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Argeş nr. 532/19.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reţeaua Consiliului Judeţean Argeş, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de Director de îngrijiri.
Concursul/examenul se va desfăşura la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, strada Aleea Spitalului nr. 36, Piteşti, în perioada 30.04.2025-03.06.2025.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
1. Au domiciliul stabil în România.
2. Nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
3. Au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie.
4. Nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
5. Sunt asistenţi medicali generalişti cu grad principal.
6. Au cel puţin 2 ani vechime ca asistenţi medicali generalişti principali.
7. Sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, sau de scurtă durată, cu diplomă de licenţă/absolvire în domeniu medical.
8. Au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
Dosarul de înscriere cuprinde următoarele acte:
a) cererea de înscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) copia certificatului de absolvire a examenului de grad principal;
e) Curriculum Vitae în format Europass;
f) adeverinţă care atestă vechimea în grad profesional;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţie pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, aşa cum sunt definite prin lege;
i) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
j) proiectul de specialitate realizat de candidat, în conformitate cu prevederile art 11, alin. (2) din Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursurilor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director al spitalelor publice din reţeaua C.J. Argeş.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Etapele de desfăşurare sunt:
Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs, care va avea loc în data de 15.05.2025, etapă eliminatorie:
Etapa de susţinere a probelor de evaluare, cuprinde:
• proba scrisă – test grilă, care va avea loc în data de 22.05.2025, ora 10.00;
• proba orală – susţinerea proiectului de specialitate, 28.05.2025, ora 09.00;
– interviul de selecţie, 28.05.2025, ora 10.00.
Calendarul de desfăşurare a concursului este următorul:
– Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 30.04.2025-14.05.2025, ora 14.00.
– Verificarea dosarelor: 15.05.2025.
– Afişarea rezultatelor verificării dosarelor: 15.05.2025.
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatul verificării dosarelor: 16.05.2025.
– Afişarea rezultatelor contestaţiilor privind verificarea dosarelor: 19.05.2025.
– Susţinerea testului grilă: 22.05.2025, ora 10.00.
– Afişarea rezultatelor testului grilă: 22.05.2025.
– Depunerea contestaţiilor la testul grilă: 23.05.2025.
– Afişare contestaţii la testul grilă: 26.05.2025, ora 14.00.
– Susţinere proiect de specialitate: 28.05.2025 ora 09.00; interviu de selecţie: 28.05.2025, ora 10.00.
– Afişare rezultate finale: 29.05.2025.
– Depunere contestaţii rezultate finale: 30.05.2025.
– Afişare contestaţii rezultate finale: 02.06.2025.
– Afişare rezultate finale: 03.06.2025.
Bibliografia pentru concursul/examenul de Director îngrijiri se regăseşte în Anexa 1 la prezentul anunţ.
Temele-cadru privind proiectul de specialitate se regăsesc în Anexa 2 la prezentul anunţ.
Dosarele de înscriere se depun la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, str. Aleea Spitalului, nr. 36, Piteşti, la Compartimentul Salarizare şi Organizare, în perioada 30.04.2025-03.06.2025.
Anunţul de concurs, bibliografia pentru concurs/examen, temele-cadru pentru proiectul de specialitate şi Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reţeaua Consiliului Judeţean Argeş, aprobat prin Dispoziţia nr. 532/19.10.2024, se afişează la sediul unităţii şi se publică pe site-ul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti – www.sjupitesti.ro, secţiunea Informaţii publice-Anunţuri.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, telefon 0248/287.150, interior 149 – persoană de contact: ec. Tudorache Irina.
Trackback-uri/Pingback-uri