În baza prevederilor Ordinului nr. 166/2023 actualizat – pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante și temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist și chimist din unitățile sanitare publice sau din direcțiile de sănătate publică, respectiv a functiei de farmacist-șef în unităţile sanitare cu paturi;

Spitalul Județean de Urgență Pitești, cu sediul în Aleea Spitalului, nr. 36, organizează concurs/examen pentru ocuparea posturilor vacante contractuale, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, după cum urmează:

1. MEDIC PRIMAR MEDICINĂ LEGALĂ, VACANT 1, SERVICIUL DE MEDICINĂ LEGALĂ.
2. MEDIC SPECIALIST MEDICINĂ LEGALĂ, VACANT 2, SERVICIUL DE MEDICINĂ LEGALĂ.

Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele documente:

a) formularul de înscriere la concurs, în care se menționează postul pentru care candidează, conform modelului prevăzut în Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022;
b) copia xerox de pe diploma de licență și adeverință/certificat de confirmare în gradul profesional;
c) copie a certificatului de membru al organizației profesionale cu viza pe anul în curs;
d) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una din sancțiunile prevăzute la art. 455, alin. (1), lit. e) sau f), la art. 541, alin. (1), lit. d) ori e), respectiv la art. 628, alin. (1), lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa nr. 3 la Ordin;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publica sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j) Curriculum Vitae, model comun european;
k) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.

Documentele prevăzute la lit. d) și f) sunt valabile 3 luni și se depun la dosar în termen de valabilitate.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului Sănătății.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b), c), i) și j) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, cadidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f) anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.

Condiții generale și specifice de ocupare a posturilor:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs, inclusiv condițiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibila cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsură de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naâional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Tematica de concurs și bibliografia sunt cele afișate pe site-ul Ministerului Sănătății pentru examenul de Medic primar si de Medic specialist in specialitatea posturilor.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante menționate constă în următoarele etape:

a) selecția dosarelor de înscriere (A) și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în Anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă (proba B);
c) proba clinică sau practică (proba C).

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

CALENDAR DE DESFĂȘURARE CONCURS:

– depunere dosare de concurs – În termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, până la data de 10.01.2025, inclusiv, ora 10.00;
– selecție dosare de concurs și analiza și evaluarea activității profesionale pentru proba suplimentară de departajare (proba D) prevăzută în Anexa nr. 3 la Ordin – în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
– afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs și punctajul rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale pentru proba suplimentară de departajare (proba D) în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție și analiză;
– depunere contestații privind dosare respinse în termen de o zi lucrătoare de la data afișării;
– soluționare contestații privind privind dosare respinse în termen de o zi lucrătoare de la depunerea acestora;
– proba scrisă și proba clinică/practică se organizează în maxim 30 de zile lucrătoare de la publicarea anunțului, la o dată care va fi comunicată și afișată pe site-ul instituției și la sediul acesteia.

Taxa de concurs este de 300 de lei și se achită la casieria spitalului.

Înscrierile la concurs se fac la Serviciul RUNOS al Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, în termen de 10 zile lucrătoare de la apariția publicației, până la data de 10.01.2025, ora 10.00, iar concursul se organizează în maximum 30 de zile lucrătoare de la publicare.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul RUNOS al Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, str. Aleea Spitalului nr. 36, jud. Argeș, număr tel.: 0248/287.150, int. 149.

Manager, Cj. Dumbravă Adrian
Întocmit, Ec. Tudorache Irina