1. Informaţii generale privind locatorul: COMUNA TIGVENI, str. Principală, nr. 44, județul Argeş, cod fiscal 4121951, tel: 0348/528.184, fax: 0348/528.184, e-mail: primarie@tigveni.cjarges.ro.
  2. Informaţii generale privind obiectul închirierii: Închirierea unor suprafeţe de păşuni, pentru realizarea gropilor de împrumut, astfel: suprafaţa de 150.000 mp de teren extravilan, categorie de folosinţă păşune, situat în comuna Tigveni, Izlaz Mătuşi-Ciocârla, Trup I, judeţul Argeş, număr cadastral 82324, intabulat în CF cu numărul 82324 a localităţii Tigveni şi terenul cu suprafaţa de 137.939 mp, extravilan, categorie de folosinţă păşune, situat în comuna Tigveni, Izlaz Crăciuneşti – Trup I, judeţul Argeş, nr. cadastral 82331, intabulat în CF cu nr. 82331 a localităţii Tigveni, aflate în domeniul public al Comunei Tigveni, conform H.C.L. nr. 17/30.03.2023, H.C.L. nr. 42/30.08.2023, H.C.L. nr. 43/30.08.2023 şi în temeiului legal O.U.G. 57/03.07.2019, Partea a V-a, Capitolul III, Secțiunea a 4-a, Închirierea bunurilor proprietate publică.
  3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Secretariat.

3.2. Denumirea şi adresa compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentația de atribuire: Secretariatul Primăriei comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, județul Argeş.

3.3. Costul şi condițiile de plată:

  • Taxa de participare: 500 lei.
  • Caietul de sarcini: 500 lei/exemplar.
  • Garanţie de participare la licitaţie – conform art. 334, alin. 5 din O.G. 57/2019, „Garanţia este obligatorie şi se stabileşte la nivelul contravalorii a două chirii”, respectiv 50.000 lei pentru imobilul identificat prin CF 82324 (chiria 25.000 lei/lună) şi 45.980 lei pentru imobilul identificat prin CF 82331 (chiria 22.990 lei/lună).

3.4. Data-limită privind solicitarea clarificărilor: 12.10.2023, ora 12:00.

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 27.10.2023, ora 12:00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Primăriei comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, județul Argeş.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate – unul exterior şi unul interior.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 30.10.2023, ora 10:00, Primăria comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, județul Argeş.
  2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, tel./fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Argeş, mun. Piteşti, Bulevardul I.C. Brătianu, nr. 7, judeţul Argeş, telefon: 0248/224 019, 0248 216599, fax: 0248 212410, email: tr-arges@just.ro.
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 02.10.2023.

Primar, Smeu Constantin

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.