Clienții CEZ Vânzare pot vizita Centrul de Relații situat în municipiul nostru, strada Vlad Țepeș, nr. 2, de marți până vineri, în intervalul orar 08.30-16.30, programul anterior fiind miercuri-vineri. Pauza de prânz rămâne neschimbată, în intervalul orar 12.30-13.00.
Specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chat-ul online cu un consultant disponibil pe website-ul: www.cezinfo.ro, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-20.00.
- Contul de client My CEZ – disponibil în Google Play și App Store sau în varianta web, accesând www.mycez.ro.
- Info Linia CEZ, 0251/929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-20.00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop. De asemenea, la Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu vreun operator, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv), care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact, accesând: www.cezinfo.ro/sesizari2-form/.
- Numărul de fax: 0248/524.834.
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
Divizia Oameni și Brand CEZ România
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.