Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în data de 15 august 2022, reluându-şi activitatea în data de 16 august 2022. Legislaţia în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 15 august 2022, Adormirea Maicii Domnului, drept sărbătoare legală şi zi liberă la nivel naţional.
Revenirea la programul normal de funcţionare va avea loc în data de 16 august 2022, în cazul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Caracal, Drăgăşani şi Câmpulung Muscel.
În cazul centrului din Curtea de Argeş, programul se va relua în data de 22 august, în intervalul 09:00-14:30.
Pentru a evita timpul de aşteptare, echipa Distribuţie Oltenia recomandă utilizatorilor săi să-şi programeze vizitele în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii accesând secţiunea dedicată –https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html. Procesul este unul foarte simplu şi necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor şti exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de aşteptare.
Cum se efectuează o programare?
Accesaţi pagina: https://programari.distributieoltenia.ro/. Selectaţi judeţul în care locuiţi. Selectaţi oraşul în care se află Centrul de Relaţii cu Utilizatorii în care doriţi să ajungeţi. Alegeţi data şi intervalul orar pentru programare, precum şi demersul pentru care efectuaţi vizita (ridicare/depunere documente). Completaţi datele de contact (nume, prenume, adresa validă de e-mail, număr de telefon) şi înregistraţi programarea.
Echipele operative Distribuţie Oltenia, destinate intervenţiilor în reţelele electrice, vor rămâne mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Liniile telefonice ale operatorului de distribuţie
Pentru a semnala deficienţele în alimentarea cu energie electrică, clienţii din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispoziţie de către operatorul de distribuţie: 0800.500.000 – gratuit, în orice reţea; 0251/408.006, 0251/408.007, 0251/408.008 – cu tarif normal, în reţeaua naţională. Informaţiile despre deficienţele din instalaţiile electrice se pot transmite rapid şi uşor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aştepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la iniţierea apelului.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.