Aşa cum am amintit într-un material anterior, prin centrele din structura DAS (Centrul de zi pentru persoane adulte cu handicap „Sfântul Justinian”, Centrul de Consiliere Socio-Educativă „Acces” și Centrul de Zi pentru Recreere Persoane Vârstnice) au fost consiliate toate persoanele beneficiare, cât și alte persoane vârstnice singure și/sau nedeplasabile, persoanele cu dizabilități, bolnavii cronici sau cu alte boli incurabile, persoane fără locuință/fără adăpost, persoane beneficiare de ajutor social, recomandându-le să evite deplasările în exteriorul locuinței, iar dacă situația o impune, deplasarea să se facă pe distanțe scurte, să se hidrateze corespunzător și să poarte accesorii indispensabile în astfel de situații (pălărie, ochelari de soare, umbrelă etc.).
În condițiile în care persoanele menționate anterior nu au aparținători, de luni până vineri, în intervalul orar 08.30-16.30, Direcția de Asistență Socială va răspunde solicitărilor acestora cu privire la satisfacerea unor necesități de bază, cum ar fi: efectuarea de mici cumpărături, achiziționarea de medicamente de primă urgență etc. (contravaloarea produselor solicitate fiind suportate de solicitant). Telefonul de contact al instituției este: 0248/708.923, ne-a informat directorul executiv Mariana Moise.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.