Direcţia de Asistenţă Socială Curtea de Argeş organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant, cu normă întreagă, de medic în specialitatea Medicină de Familie/Medicină Generală, în cadrul Serviciului de Asistenţă Medicală şi Comunitară – Compartiment Asistenţă Medicală Şcolară şi Preşcolară.
La concurs se pot prezenta medici cu drept de liberă practică, specialişti sau primari, confirmaţi în specialitatea respectivă, rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire în specialitatea în care se publică postul.
Concursul se organizează în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Sănătăţii nr. 869/2015, cu modificările ulterioare.
Condiţii generale pentru înscrierea la concurs:
Conform art. 542 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, poate ocupa un post contractual vacant persoana care îndeplineşte următoarele cerinţe:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) îndeplineşte condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e) îndeplineşte condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f) să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare (formularul se eliberează la sediul instituţiei);
b) copia actului de identitate, în termen de valabilitate;
c) copia diplomei de licenţă şi a certificatului de medic specialist sau primar – Medicină de Familie;
d) copia certificatului de membru al organizaţiei profesionale avizat pe anul în curs;
e) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455, alin. (1), lit. e) sau f), la art. 541, alin. (1), lit. d) sau e), respectiv la art. 628, alin. (1), lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa 3 la Ordinului Ministrului Sănătăţii nr. 869/2015;
g) cazierul judiciar;
h) certificat medical din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic pentru exercitarea activităţii pentru postul pentru care candidează;
i) Curriculum Vitae.
Copiile vor fi însoţite de documentele în original pentru certificare.
Documentele prevăzute la lit. e), g) şi h) sunt valabile trei luni şi se depun la dosar în termen de valabilitate.
Tematica pentru concurs va fi afişată la sediul şi pe site-ul Direcţiei de Asistenţă Socială Curtea de Argeş: spascurteadearges.ro.
Înscrierile la concurs se fac la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Curtea de Argeş – Curtea de Argeş, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2B, în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării anunţului de concurs în revista „Viaţa Medicală”, respectiv în perioada 11.03.2022-28.03.2022.
Concursul se organizează în perioada cuprinsă între 31 de zile şi 90 de zile de la publicarea anunţului.
Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0248/708.923, int. 218.
Director executiv, Mariana Moise
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.