Primăria Municipiului Pitești primește cereri pentru avizul de comercializare la Târgul de Mărțişor-Pitești, ediția 2024, care se va desfășura în Piața Vasile Milea, în perioada 23 februarie-10 martie.

Producătorii și comercianții care doresc să vândă mărțișoare și articole specifice perioadei de primăvară pot depune solicitările pentru ocuparea domeniului public până la 14.02.2024, la Primăria Municipiului Pitești. În funcție de solicitări și de numărul locurilor disponibile, vor avea prioritate producătorii de suveniruri, precum și persoanele care au sediul firmei/domiciliul în Pitești sau în zonele limitrofe. Tariful perceput este de 10 lei mp/zi, așa cum a fost aprobat de Consiliul Local Pitești.

Până în data de 16.02.2024, solicitările vor fi analizate de comisia constituită în acest scop, fiind întocmite documentele de aprobare sau respingere a solicitărilor, cu informarea comercianților.

Termenul de achitare integrală, de către comercianți, a sumelor aferente ocupării domeniului public la Târgul de Mărțișor 2024, prin Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, la casierie sau în contul RO43 TREZ 0462 1160 250X XXXX, este 21.02.2024.

În ziua de 22 februarie, la sediul Primăriei Municipiului Pitești, va avea loc tragerea la sorți, în urma căreia se va stabili locul ocupat de fiecare comerciant în cadrul târgului. Doar cei care au taxa achitată pentru toată perioada târgului, 23 februarie-10 martie, pot participa la distribuirea suprafețelor alocate pentru comerț pe domeniul public.

Pentru asigurarea transparenței, la tragerea la sorți, sunt invitați să participe, alături de comercianți, cetățeni ai municipiului Pitești, dar și reprezentanți ai presei. Ocuparea meselor instalate în Piața Vasile Milea, conform tragerii la sorți, se va face în data de 23.02.2024.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.