Beneficiază de de transport urban gratuit următoarele categorii:

– persoane cu handicap grav și accentuat;
– asistenți personali ai persoanelor cu handicap grav;
– asistenți personali profesioniști ai persoanelor cu handicap grav sau accentuat;
– însoțitori ai persoanelor cu handicap grav, în prezența acestora;
– însoțitori ai copiilor cu handicap accentuat, în prezența acestora;
– însoțitori ai adulților cu handicap auditiv și mintal accentuat, în prezența acestora;
– veterani de război;
– văduve veterani de război;
– persoane persecutate din motive politice;
– luptători pentru Victoria Revoluției din Decembrie 1989.

Persoanele beneficiare de gratuitate la transportul public local care solicită pentru prima dată card și încărcarea acestuia cu călătorii se vor prezenta la sediul Direcției de Asistență Socială Curtea de Argeș, din strada 1 Decembrie 1918, nr. 2B, telefon 0248/708.923, cu actele necesare pentru fiecare categorie în parte și vor completa o cerere-tip prin care solicită un card de călătorie, la care vor anexa în copie actele doveditoare.

Aceste persoane se vor trece pe un tabel (aferent lunii următoare) care va fi transmis în data de 21 (dacă este zi nelucrătoare, va fi transmis în următoarea zi lucratoare) și ultima zi lucrătoare a fiecărei luni operatorului de transport, care va elibera cardul încărcat cu numărul de călătorii, în funcție de tabelul primit.

Pentru încărcarea cardului, beneficiarii se vor prezenta la sediul Direcției de Asistență Socială Curtea de Argeș în perioada 21-31 (dacă este zi nelucrătoare, termenul este următoarea zi lucrătoare) a lunii precedente.

Cardul de transport nu se înstrăinează! La urcarea în mijlocul de transport, beneficiarii sunt obligați să prezinte șoferului actul de identitate și cardul de călătorie spre validare.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.