Spitalul de Recuperare Respiratorie şi Pneumologie „Sf. Andrei” Valea Iașului, județul Argeș, organizează concurs/examen în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, pentru ocuparea unui post vacant de secretar, perioadă nedeterminată, normă întreagă, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână în cadrul spitalului.

CONDIȚII GENERALE

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs, inclusiv condițiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

CONDIŢII SPECIFICE:

– studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
– curs specializare/perfecţionare de secretariat;
– cunoaşterea sistemului de operare Microsoft Office (Word, Excell), Internet Explorer.

Dosarele de înscriere la concurs vor cuprinde următoarele acte:

a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, solicitate;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 3 luni anterior derulării concursului;
i) Curriculum Vitae, model comun european.

Documentele prevăzute la lit. f) și g) sunt valabile 6 luni și se depun la dosar în termen de valabilitate.

La depunerea dosarelor de înscriere, candidații au obligația de a prezenta și originalele actelor depuse în copie la dosar, pentru confirmarea „conform cu originalul”.

Taxa de participare la concurs este de 100 lei şi se achită la casieria spitalului.

Dosarele se depun la Biroul RUNOS din cadrul Spitalului de Recuperare Respiratorie şi Pneumologie „Sf. Andrei” Valea Iașului, localitatea Valea Iașului, str. Armand Calinescu nr. 5, județul Argeș, în termen de 10 zile lucrătoare de la apariția anunțului.

TEMATICĂ:

1. Norme de conduită profesională a personalului contractual.
2. Dispoziții generale – Cap. I – Regulamenul UE 679/2016.
3. Organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public.
4. Executarea contractului individual de muncă.
5. Obligațiile creatorilor și deținătorilor de documente.
6. Atribuţii privind regulile şi măsurile de apărare împotriva incendiilor.

BIBLIOGRAFIA:

– Codul de conduită etică și integritate al Spitalului afișat pe site-ul unității, Cap III.
– Legea nr. 95/2006R, privind reforma în domeniul sănătăţii, Titlul VII – Spitale.
– Legea nr. 307/2006R privind apărarea împotriva incendiilor.
– Legea nr. 481/2004R privind protecţia civilă.
– Ordinul nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă.
– Regulamentul UE 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), cap. I.
– Legea 544/12.10.2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, cap. II.
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, Cap. II.
– Legea nr. 16/1996 privind arhivele naționale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
– Fişa post pentru postul de secretar din cadrul spitalului afișată pe site-ul unității.

Concursul pentru ocuparea postului vacant menţionat constă în următoarele etape:

a) selecția dosarelor de înscriere proba scrisă;
b) proba scrisă;
c) interviu sau probă practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul RUNOS din cadrul Spitalului de Recuperare Respiratorie şi Pneumologie „Sf. Andrei” Valea Iașului, localitatea Valea Iașului, str. Armand Călinescu nr. 5, județul Argeș, telefon 0248/724.431.

– Publicarea anunţului – 25.06.2024.
– Depunerea dosarelor de concurs – 10 zile lucrătoare de la apariţia anunţului – 09.07.2024, ora 15.00.
– Data selecţiei dosarelor – 10.07.2024.
– Data afişării rezultatelor selecţiei – 11.07.2024.
– Data-limită depunere contestaţii la rezultatul selecţiei dosarelor – 12.07.2024, ora 15.00.
– Data afişării rezultatelor contestaţiilor referitoare la selecţia dosarelor – 15.07.2024, ora 15.00.
– Proba scrisă – 17.07.2024, ora 10.00.
– Afişare rezultate la proba scrisă – 17.07.2024.
– Data-limită de depunere contestaţii la proba scrisă – 18.07.2024, ora 15.00.
– Afişare rezultate la contestaţiile depuse pentru proba scrisă – 19.07.2024, ora 15.00.
– Interviu/proba practică – 23.07.2024. ora 10.00.
– Afişare rezultate la interviu/proba practică – 23.07.2024.
– Data-limită de depunere eventuale contestaţii la interviu/proba practică – 24.07.2024, ora 15.00.
– Afişare rezultate soluţionare contestaţii la interviu/proba practică – 25.07.2024, ora 15.00.
– Afişare rezultate finale – 25.07.2024, ora 15.00.

„Citește, apreciază, comentează şi distribuie!” – „Read, like, comment and share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.