Începând cu data de 01.08.2024, orice client al societății Apă Canal 2000 poate apela serviciul Call Center la numărul unic 0248/233.237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate.
Interogarea soldului se poate obține rapid, singura condiție fiind cunoaşterea codului de client format din 5 cifre, informație care se regăseşte pe factura fiscală emisă de operator.
O altă facilitate disponibilă prin aplicația de Call Center, pe care Apă Canal 2000 SA o va implementa începând cu data de 01.08.2024, este notificarea prin SMS a clienților care înregistrează debite restante cu o vechime mai mare de 45 zile.
Prin aceste servicii ne dorim să preîntâmpinăm situația neplacută cu care s-ar putea confrunta un client restanțier, respectiv sistarea furnizării utilităților.
Pentru comunicarea SMS-urilor, operatorul va utiliza numărul de telefon pus la dispoziție de client la data încheierii contractului sau pe parcursul derulării acestuia. Înainte de primirea primei notificări prin SMS, clienții vor primi un mesaj de întâmpinare, în urma căruia există şi posibilitatea de dezabonare, prin apelarea numărului unic de Call Center 0248/223.237.
Pe această cale rugăm toți destinatarii mesajului, care nu sunt clienții societăţii noastre, să ne înștiințeze în acest sens prin una din următoarele modalități:
– prin numărul de telefon de Call Center (0248/233.237);
– pe adresa de e-mail: contact@apa-canal2000.ro;
– pe numărul de telefon de WhatsApp 0745.156.521;
– la sediile societăţii Apă Canal 2000.
Pentru implementarea cu succes a acestei modalități de înştiințare, societatea Apă Canal 2000 SA face apel la utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare să-și actualizeze datele de contact (număr de telefon și adresă de e-mail), pentru gestionarea eficientă a relației client-furnizor.
Actualizarea datelor se poate face urmând una din căile de comunicare menționate mai sus.
Trackback-uri/Pingback-uri