În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Filarmonica Pitești organizează în data de 09.01.2025, ora 11.00, la sediul său din Pitești, Calea București, nr. 2, concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de Referent de specialitate (achiziții publice), grad II, studii superioare în cadrul Serviciului Cultură și evenimente artistice, program inegal de muncă, 40 ore/săptămână, pe perioadă nedeterminată.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării postului contractual vacant de referent de specialitate (achiziții publice), grad II, studii superioare în cadrul Serviciului Cultură și evenimente artistice, pe perioadă nedeterminată, sunt:
• Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul științelor administrative, juridice sau economice.
• Vechime în muncă de minim 1 an.
• Cursuri în domeniul achizițiilor publice.
• Cunoștințe de operare/programare pe calculator.
• Disponibilitate pentru program flexibil.
Condiţii specifice prevăzute în fişa postului pentru postul de referent de specialitate (achiziții publice), grad II, studii superioare:
– Întocmește și actualizează, pe baza propunerilor compartimentelor, planul anual de achiziții.
– Elaborează documentaţia de atribuire a contractelor având ca obiect furnizare de produse şi prestare de servicii şi realizarea de lucrări, răspunzând de desfăşurarea procedurilor de atribuire în condiţiile prevăzute de reglementările în vigoare.
– Asigură îndeplinirea formalităţilor de publicitate către Monitorul Oficial al României, Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Operatorul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice, la termenele şi în condiţiile stabilite de reglementările legale.
– Redactează lucrările de specialitate care ţin de domeniul achizițiilor publice.
– Participă ca membru în comisiile de evaluare a ofertelor în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică.
– Întocmeşte procesele-verbale, prevăzute de lege, ale comisiei de evaluare.
– Comunică ofertanţilor rezultatele participării la procedura de achiziţie publică.
– Aplică şi finalizează procedurile de atribuire.
– Întocmeşte documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei.
– După încheierea contractelor de achiziții publice, răspunde de administrarea acestora.
– Constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice.
– Ia măsuri pentru protejarea proprietăţii intelectuale şi/sau a secretelor comerciale ale participanţilor, precum şi protejarea intereselor instituţiei şi a confidenţialităţii, în limitele prevăzute în cadrul legal şi/sau cel intern existent, la organizare licitaţiilor şi pe parcursul desfăşurării lor.
– Asigură şi gestionează corespondenţa cu autorităţile publice care au ca atribuţii monitorizarea achiziţiilor publice, potrivit legii.
– Verifică şi avizează instrucţiunile pentru ofertanţi în vederea organizării procedurilor de achiziţii publice.
– Participă la şedinţele comisiilor organizate la nivelul instituţiei în scopul desfăşurării unor activităţi specifice (licitaţii).
– Pregăteşte documentele pentru arhivare, conform legislaţiei în vigoare.
– Studiază normele, reglementările şi recomandările europene în domeniul de activitate al instituţiei.
– Elaborează şi actualizează procedurile specifice întregii activităţii de achiziţii publice.
– Întocmeşte rapoarte şi referate specifice atribuţiilor postului.
– Respectă normele legale privind întocmirea, circuitul, arhivarea şi păstrarea în condiţii de siguranţă a documentelor privind achiziţiile publice.
Concursul se va desfășura conform calendarului următor:
• 03.12.2024: publicare anunț concurs;
• 18.12.2024, ora 16.00 (sediul Filarmonicii Pitești, Calea București, nr. 2): termenul-limită de depunere dosare;
• 19.12.2024: afișare rezultat selecție dosare;
• 20.12.2024: depunere contestații rezultat selecție dosare şi afișare rezultat contestații;
• 09.01.2025, ora 11.00 (sediul Filarmonicii Pitești, Calea București, nr. 2): proba scrisă;
• 10.01.2025: afișare rezultat proba scrisă;
• 13.01.2025: depunere contestații rezultat probă scrisă si afișare rezultat contestații;
• 14.01.2025, ora 11.00 (sediul Filarmonicii Pitești, Calea București, nr. 2): susținerea interviului;
• 15.01.2025: afișare rezultat interviu;
• 16.01.2025: depunere contestații rezultat interviu si afișare rezultat contestații;
• 17.01.2025: afișare rezultatul final al concursului.
Pentru înscrierea la concurs, candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
Actele prevăzute la punctele b), c), d) şi e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Sunt declarați admiși la proba scrisă și la proba interviu candidații care au obținut minimum 50 puncte din maximum 100 puncte.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.
Se consideră ADMIS candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Bibliografia pentru ocuparea funcţiei vacante de Referent de specialitate (achiziții publice), grad II, studii superioare, în cadrul Serviciului Cultură și evenimente artistice:
1. Regulamentul de organizare și funcționare al Filarmonicii Pitești aprobat prin HCL nr. 199/25.05.2017.
2. Codul etic al personalului contractual al Filarmonicii Pitești.
3. O.G. nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole și concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, cu modificările și completările ulterioare.
4. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.â
5. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările și completările ulterioare.
6. Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție public/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare.
Mai multe detalii la sediul Filarmonicii Piteşti, situat în mun. Piteşti, str. Calea Bucureşti, nr. 2 – Centrul Multifuncţional, la Compartimentul Resurse umane, telefon 0248/220.111 și pe site-ul instituției: www.filarmonica-pitesti.ro.