Liceul Tehnologic „Regele Mihai I”, cu sediul în municipiul Curtea de Argeș, Bulevardul Basarabilor, nr. 21, județul Argeș, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractuale, temporar vacante în conformitate cu H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectând prevederile O.U.G. nr. 115/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU grad I, studii superioare.
NUMĂR POSTURI/ NORMĂ: 1 post vacant, 1/1 normă.
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție, post temporar vacant.
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Administrație – administrarea patrimoniului.
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.
PERIOADĂ: determinată.
Condițiile generale de ocupare a postului de Administrator de patrimoniu sunt cele prevăzute de art. 15 din Anexa 1 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
1. Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Administrator de patrimoniu, funcţie didactică auxiliară, pe baza fişei postului anexată, sunt:
a) nivelul studiilor: studii superioare inginer/subinginer, economist, absolvite cu diploma de licență;
b) vechime în muncă: minim 10 ani;
c) cunoștinţe achiziții publice;
d) cunoștințe de operare PC: WORD, EXCEL, POWER POINT, internet;
e) disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
f) abilități de relaționare, comunicare și muncă în echipă.
Dosarul de înscriere la concurs
În conformitate cu prevederile art. 35 din H.G. nr. din H.G. nr. 1336/28.10.2022, dosarul de înscriere la concurs se depun la Compartimentul Secretariat al unității de învățământ și va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform formular-tipizat de la Secretariatul unităţii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar. Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data de susținere a probei scrise și/ sau probei practice din cadrul concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului (în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului Sănătății);
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/ 2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
Actele prevăzute la pct. b)-e) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul.
PROBE DE CONCURS
1. Proba scrisă 2 ore – maxim 100 puncte.
2. lnterviu – maxim 100 puncte.
Notă: Punctajul minim de promovare a fiecărei probe este de 50 puncte, iar cel maxim de 100 puncte.
Candidaţii care nu obţin minim 50 puncte la o probă de concurs nu pot participa la proba următoare.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la fiecare probă.
Se consideră admişi candidaţii care au obţinut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.
Bibliografie – post PERIOADĂ DETERMINATĂ – ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, grad I, studii superioare, afișată la sediul instituției
BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA recomandate candidaţilor înscrişi la concursul organizat pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu
1. Legea nr. 198/2023 – Legea învățământului preuniversitar.
2. Ordinul nr. 4183/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
3. Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor.
4. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
7. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
8. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
9. Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
10. Hotărârea nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare.
12. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice modificată şi completată prin Legea nr. 54/1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste.
13. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile, cu modificările şi completările ulterioare.
14. Hotărârea nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările şi completările ulterioare.
15. Decretul nr. 209/1976 – Decret pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă.
16. Ordin nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Înscrierile se fac la sediul Liceului Tehnologic „Regele Mihai I” Curtea de Argeş, Compartimentul Secretariat din Bulevardul Basarabilor nr. 21, mun. Curtea de Argeş, tel. 0248/721.540, până la data de 17 decembrie 2024, ora 15.00.
Relații suplimentare se pot obține la Liceului Tehnologic „Regele Mihai I” Curtea de Argeş, Compartimentul Secretariat, telefon 0248/721.540.
Documentele de înscriere vor fi puse într-un dosar cu şină în ordinea de mai sus.
Concursul constă în parcurgerea a trei etape succesive, astfel:
a) Selecția dosarelor, perioada: 18 decembrie 2024 (data-limită).
b) Proba scrisă (durata de 2 ore): 30 decembrie 2024, ora 09.00.
c) Interviul: 3 ianuarie 2025, ora 09.00.
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
– Depunerea dosarelor de concurs: data-limită 17 decembrie 2024, 15.00.
– SELECŢIA dosarelor de înscriere la concurs: 18 decembrie 2024, ora 09.00.
– Afişarea rezultatelor selecției dosarelor: 18 decembrie 2024, ora 12.00.
– Depunerea contestaţiilor formulate față de rezultatul selecției dosarelor: data-limită 19 decembrie 2024, ora 12.00.
– Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse la selecția dosarelor: 19 decembrie 2024, ora 16.00.
– Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
– PROBA SCRISĂ cu durata de 2 ore: 30 decembrie 2024, ora 09.00.
– Comunicare rezultatelor probei scrise: 30 decembrie 2024, ora 14.00.
– Depunerea contestaţiilor formulate față de rezultatul probei scrise: data-limită 30 decembrie 2024, ora 16.00.
– Comunicarea rezultatelor la contestațiile formulate față de rezultatul probei scrise: 31 decembrie 2024, ora 10.00.
– INTERVIUL: 3 ianuarie 2025, ora 09.00.
– Comunicare rezultatelor interviului: 3 ianuarie 2025, ora 12.00.
– Depunerea contestaţiilor formulate față de rezultatul interviului: data-limită 3 ianuarie 2025, ora 13.00.
– Comunicarea rezultatelor la contestațiile formulate față de rezultatul interviului: 3 ianuarie 2025, ora 14.30.
– Afișarea rezultatelor finale: 3 ianuarie 2025, ora 15.30.
Punctajul minim de promovare este de 50 puncte/probă.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă, proba practică, respectiv interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise, probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul Liceului Tehnologic “Regele Mihai I” Curtea de Argeş, precum și pe pagina de internet, imediat după soluționarea contestațiilor.
Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut:
a) minimum 50 puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.
Art. 29.(1) Interviul şi/sau proba practică se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu, respectiv planul probei practice.
(2) Membrii comisiei de concurs acordă, individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute.
Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de concurs în parte, pentru fiecare candidat, şi se notează în borderoul de notare.
(3) Sunt declaraţi admişi la interviu şi/sau proba practică candidaţii care au obţinut:
a) minimum 50 puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.
Art. 30. 1) Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi/sau la proba practică şi interviu, după caz.
(2) Punctajele finale ale concursului, în ordine descrescătoare, vor fi înscrise într-un centralizator nominal, în care se va menţiona pentru fiecare candidat punctajul obtinut la fiecare dintre probele concursului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.
(3) Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau „respins”, prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului,după caz, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
(4) Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
(5) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
(6) În situaţia în care nu s-a organizat proba scrisă, la punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
(7) Rezultatele finale ale concursului de ocupare a unei funcţii contractuale vacante sau temporar vacante se consemnează în raportul final al concursului.
În conformitate cu art. 32 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare:
(1) În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
(2) În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Rezultatele finale se afișează la sediul Liceului Tehnologic “Regele Mihai I” Curtea de Argeş, precum și pe pagina de internet a acestuia, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 32, alin. (2) pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins”.
Director, prof. Derviș Elena