📑 În baza contractului, echipele noastre vor inspecta săptămânal subsolul tehnic, iar lunar vor fi efectuate operațiuni de curățenie și igienizare.
📍 Pentru încheierea contractului sunteți așteptați la sediul nostru din strada Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, Birou Contractare (parter), informații suplimentare putând fi obținute la numărul de telefon: 0348/445.885 (tasta 5), contractare@sedc-mioveni.ro.
📌 Documentele necesare încheierii contractului sunt:
➡️ În cazul în care solicitantul este client S.Ed.C. Mioveni:
– Cerere standard – Anexa 1, pe care o puteți ridica de la sediul nostru sau descărca de aici: https://www.sedcmioveni.ro/…/documente/image_640296.pdf.
➡️ În cazul în care solicitantul nu este client S.Ed.C. Mioveni:
– Cerere standard – Anexa 1.
– Copie act identitate solicitant.
– Împuternicire locatari – tabel nominal acord locatari.
– Copie act de proprietate solicitant.
Vă reamintim că subsolul blocului, cu toate instalațiile aferente, reprezintă proprietate comună a tuturor locatarilor, cu drepturile și obligațiile stabilite de lege, iar orice operațiune tehnică asupra subsolului se face cu participarea tuturor proprietarilor!