Primăria comunei Cocu, județul Argeș, organizează concurs, în temeiul dispoziţiilor Hotărârii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcţiei contractuale vacante de execuţie de Şofer în cadrul Compartimentului Administrativ şi Întreţinere. Perioada de lucru va fi de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.

Se pot înscrie persoanele care îndeplinesc condiţiile generale şi speciale pentru ocuparea postului, prezentate în anunţul de concurs. Înscrierea la concurs se va face pe baza de cerere însoţită de documentele care atestă pregătirea profesională a candidatului (atestat profesional pentru transport auto de persoane), adeverinţă medicală şi cazier judiciar.

Proba scrisă va avea loc la sediul Primăriei Cocu din com. Cocu, sat Răchiţele de Jos, str. Principală, nr. 115, în data de 28 martie 2025, ora 10.00.

Pentru a ocupa un post public vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească atât condiţiile generale, cât şi condiţiile speciale prezentate mai jos.

Condiţii generale de desfăşurare a concursului:

• Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542, alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).

Condiții speciale pentru participarea la concurs şi ocuparea postului:

• studii medii/studii profesionale;
• permis de conducere categoria B, C, D, cu o vechime de cel puţin 5 ani;
• atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport auto de persoane, în termen de valabilitate, însoţit de card tahograf;
• aviz psihologic.

Calendar desfăşurare concurs:

1. 05.03.2025: PUBLICARE ANUNŢ.
2. 05.03.2025: 18.03.2025, DEPUNERE DOSARE.
3. 19.03.2025-21.03.2025: SELECŢIE DOSARE.
4. 24.03.2025: AFIŞARE REZULTATE SELECŢIE DOSARE.
5. 25.03.2025: CONTESTAŢII.
6. 25.03.2025: RĂSPUNS CONTESTAŢII.
7. 28.03.2025, ora 10.00: PROBA SCRISĂ.
8. 31.03.2025: CONTESTAŢII.
9. 01.04.2025: INTERVIU.

Dosarele se depun conform legii, la sediul/adresa de e-mail a Primăriei comunei Cocu Argeş, str. Principală, sat Răchiţele de Jos, nr. 115 – în intervalul orar 10:00-16:00, persoană contact: Manole Daniel – Secretar General, tel. 0248/246.450, mobil: 0748.021.669, e-mail: primarie@cocu.cjarges.ro.

În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților. Proba interviului poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă. Interviul are loc la sediul Primăriei Cocu, în intervalul orar 10.00-13.00, persoană contact Manole Daniel, tel. 0248/246.450.

Odată cu publicarea anunţului în forma cerută de lege, instituţia noastră va publica şi bibliografia, tematica şi atribuţiile stabilite în fişa postului, postare care va fi menţinută până la data finalizării concursului.