În conformitate cu prevederile HG. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice şi cu Adresa nr. 2723/22.03.2023 emisă de IŞJ Argeș, Centrul Școlar de Educație Incluzivă „Sfânta Marina” Curtea de Argeş organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de Asistent social II-S, durată nedeterminată, normă întreagă.
Etapele concursului:
- până la 06.06.2023, ora 16.00 – depunerea dosarelor de concurs;
- 07.06.2023 – selecţia dosarelor de concurs și afișarea rezultatelor;
- 12.06.2023, ora 10.00 – proba scrisă;
- 12.06.2023, până la ora 13.00 – afișarea rezultatelor finale la proba scrisă;
- 16.06.2023, între orele 10.00-13.00 – proba de interviu;
- 16.06.2023, între orele 13.00-16.00 – afișarea rezultatelor la proba de interviu;
- 20.06.2023 – afișarea rezultatelor finale.
Depunerea dosarelor se va face la sediul unității școlare din Curtea de Argeș, str. Victoriei nr. 5, între orele 08.00-15.30, telefon 0248/268.082.
Rezultatele fiecărei etape se vor afișa la sediul unității școlare și pe site-ul unității, https://cseisfmarina.ro/.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă și interviu, candidații pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului.
Condiţii de participare la concurs
Pentru participarea la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
A. Condiţiile generale:
a) Cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene sau a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene.
b) Cunoşte limba română, scris şi vorbit.
c) Vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitatea de muncă în conformitate cu Legea 53/2003 – Codul muncii, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
d) Stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate.
e) Îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
f) Nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals, ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
g) Nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.
h) Nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).
B. Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale;
- cunoştinţe de operare în WORD, OFFICE, EXCEL – la nivel mediu.
- vechime: minim 1 an în muncă.
Relaţii suplimentare puteţi obţine la Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă „Sfânta Marina” Curtea de Argeş, str. Victoriei, nr. 5, tel. 0248/268.082, fax: 0248/268.082.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.