Primăria comunei Ciofrângeni, județul Argeş, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante în baza art. IV din O.U.G. 34/2023 – alin. (2), lit. a) și art. 618, alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Posturi scoase la concurs: Secretar general al comunei, COMPARTIMENT SECRETAR GENERAL UAT – 351894.
I. Condiţii de participare:
A. Condiţii generale:
– Are cetăţenia română şi domiciliul în România.
– Cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit.
– Vârsta de minimum 18 ani împliniţi.
– Capacitate deplină de exerciţiu.
– Apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii.
– Îndeplinirea condiţiilor de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice.
– Îndeplinirea condiţiilor specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice.
– Nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei.
– Nu i-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii.
– Nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani.
– Nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Pentru Secretar general al comunei – Clasa conducere, COMPARTIMENT SECRETAR GENERAL UAT – 351894
IB. Condiţii specifice funcţiei:
Studii:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă Domenii de studiu: Ştiinţe administrative (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe politice (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe juridice (Ramura de ştiinţă).
– Studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023.
– Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 5 ani.
– Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/săptămână.
– În cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de Secretar general al comunei nu se prezintă persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate Juridică, Administrativă sau Ştiinţe politice, şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 465, alin. (3) şi art. 468, alin. (2), lit a) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
a) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitatea Juridică, Administrativă sau Ştiinţe politice şi îndeplinesc condiţia prevăzută la art. 468, alin. (2), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019;
b) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice;
c) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate si studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul Administraţiei publice, Management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023.
II. Bibliografie și tematică pentru Secretar general al comunei, Clasa: conducere, Grad: I, COMPARTIMENT SECRETAR GENERAL UAT – 351894:
– Constituția României, republicată cu tematica: Drepturile şi libertăţile fundamentale ale omului; Titlul II, cap. V. Administraţia publică, secţiunea a II-a.
– Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare.
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi.
– Titlul I şi II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Statutul funcţionarului public.
– Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: Activitatea de soluţionare a petiţiilor.
– Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: Transparenţa decizională.
– Legea 24/2000 privind Normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: Elaborarea actelor normative.
– Legea 544/2001, privind liberul acces la informaţii publice, cu tematica: Liberul acces la informaţii publice.
– Legea 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: Întocmirea şi păstrarea actelor de stare civilă.
– O.U.G. 28/2008 privind Registrul agricol, cu tematica: Cap. II. Organizarea, completarea, controlul şi centralizarea datelor din Registrul agricol.
Perioada de depunere a dosarelor: 21.11.2023-11.12.2023.
Dosarele pentru înscriere în vederea participării la concurs vor putea fi depuse în termen de 20 de zile calendaristice de la publicarea anunţului de concurs, în perioada 21.11.2023-11.12.2023, la sediul instituției organizatoare, la Secretariatul Comisiei de Concurs (Compartiment Resurse umane), de luni până joi, între orele 10.00-15.30 şi vineri, între orele 09.30-13.30 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
– formularul de înscriere la concurs (site-ul ANFP);
– Curriculum Vitae, modelul comun european;
– copia actului de identitate;
– copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
– copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea învățământului superior nr. 199/2023;
– copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
– copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
– cazierul judiciar şi/sau administrativ;
– declaraţia pe propria răspundere că nu a fost lucrător/colaborator al Securităţii.
Copiile de pe actele de mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 22.12.2023, ora 10:00, Primăria comunei Ciofrângeni.
Data, ora și locul desfășurării probei Interviu: 27.12.2023, ora 10.00.
Rezultat final: 29.12.2023, ora 12.00.
Persoană de contact: Frujină Georgeta, Consilier superior Resurse umane, tel. 0248/747.155, 0248/747.066, e-mail: primarie@ciofrangeni.cjarges.ro.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.