Primăria Municipiului Curtea de Argeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, cu timp normal de lucru, a funcţiei contractuale de conducere, vacante, de şef serviciu, Serviciul Public Pieţe, Târguri şi Oboare Curtea de Argeş.
I. Concursul se va organiza conform următorului calendar:
- Termenul-limită pentru depunerea dosarelor de concurs la sediul Primăriei Curtea de Argeş, Biroul Resurse umane, din Bulevardul Basarabilor nr. 99: data de 15.11.2021, ora 16.30.
- Selecţie dosare de concurs şi afişare rezultate: data de 17.11.2021.
- Proba scrisă: data de 23.11.2021, ora 11.00.
- Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
- După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
- Rezultatele finale se afişează în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau „respins”.
II. Condiţii generale de participare la concurs:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant (…) corespunzător funcţiilor contractuale (…) aprobat prin H.G. 286/2011 cu modificările ulterioare, conform cărora poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
III. Condiţiile specifice cumulative necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul din domeniile fundamentale: Ştiinţe naturale, Ştiinţe agricole, Ştiinţe sociale, Ştiinţe inginereşti.
- Să fie absolvenţi cu diploma de studii universitare de master sau cu diploma echivalentă, conform prevederilor art. 153, alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
- Să aibă minimum 5 ani de experienţă managerială în activitatea de conducere a unei structuri organizatorice.
IV. Bibliografie:
- Constituţia României, republicată.
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ordonanţa nr. 71 din 29 august 2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local.
- Hotărâre nr. 348 din 18 martie 2004 privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice, cu modificările şi completările ulterioare.
- Lege nr. 145 din 21 octombrie 2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările şi completările ulterioare.
- Hotărâre nr. 924 din 11 august 2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare, cu modificările şi completările ulterioare.
- Lege nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.
V. Dosarul de concurs:
- 1. Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată primarului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia sau autoritatea publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) Curriculum Vitae.
- 2. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
- 3. În cazul documentului prevăzut la alin. (1), lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
- 4. Actele prevăzute la alin. (1), lit. b)-d) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
- 5. Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1), lit. d) este prevăzut în Anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, cu modificările ulterioare.
- 6. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (5) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în Anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse umane din cadrul instituţiei din municipiul Curtea de Argeş, Bulevardul Basarabilor nr. 99, judeţul Argeş, telefon: 0248/721.033, fax: 0248/721.107, persoană de contact: Savu Dorin, e-mail: savudorin@yahoo.com.
Primar, Panţurescu Constantin
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.