Preocupată de îmbunătăţirea relaţiei cu beneficiarii săi şi de a ţine pasul cu timpurile moderne pe care le trăim, societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti vine în sprijinul cetăţenilor şi anunţă înfiinţarea serviciului de Call Center, care este funcţional de la începutul lunii martie.

0248/223.237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil 24 de ore din 24.

Oricine va suna la acest număr poate primi informaţii despre racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, programare citire contoare, etc.

De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ofere informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.

Call Center înseamnă comunicare rapidă şi eficientă, grijă faţă de clienţi, economisirea timpului, interacţiune în cadrul societăţii şi creşterea eficacităţii în rezolvarea problemelor semnalate.

„Cu toții recunoaștem valoarea comunicării între noi, dar în timp am înțeles un lucru important, comunicarea nu este despre linii telefonice, dispozitive digitale sau diverse aplicații, comunicarea este despre oameni și accesibilitatea lor la informații. Dar, pentru a ne simţi în siguranţă în această lume digitală, este necesar să fim precauţi şi, de aceea, rugăm utilizatorii să utilizeze codul de client pentru a ne asigura că nu sunt deschise sesizări în numele altor persoane.

Call Center presupune investiţie în tehnologie şi în oameni şi procese bine reglementate. Iar societatea Apă Canal 2000 a pornit de anul trecut pe drumul realizării acestei platforme de comunicare, contractul aferent în valoare de peste 116.000 euro fiind finanţat din împrumutul de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare.

Stimaţi cetăţeni, dorim să fiţi corect informaţi şi să ne fiţi alături pentru a beneficia de cele mai bune servicii furnizate de societatea Apă Canal 2000.

Drumul nostru către realizarea unui spațiu de lucru digital continuă!”, a declarat directorul general Mihail Marinescu.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.