Aşa cum am mai anunţat, pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, pentru operativitate în rezolvarea problemelor şi îmbunătăţirea comunicării cu clienţii săi, societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti a implementat serviciul de Call Center, care este funcţional de la începutul lunii martie.

„Oricine va suna la numărul de telefon 0248/223.237, disponibil non-stop, poate primi informaţii despre contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, lucrări programate şi avarii etc. De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ne ofere informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.

Pentru a ne asigura că nu sunt deschise sesizări în numele altor persoane, dar şi pentru a respecta prevederile legate de confidenţialitatea datelor cu caracter personal, începând cu data de 1 septembrie 2023 este necesar ca utilizatorii să comunice codul de client pentru înregistrarea sesizărilor de către operatorul Call Center. Pentru sesizarea avariilor pe domeniul public, comunicarea codului de client este opţională.

Menţionăm că informaţii privind opririle de apă din sistem, tarife, documente necesare pentru înregistrarea diverselor solicitări pot fi accesate în Call Center, prin apăsarea tastei corespunzătoare, fară mai fi necesar a se lua legătura cu operatorul.

Reamintim că pe site-ul societăţii: www.apacanal2000.ro se găsesc numeroase informaţii utile beneficiarilor, care pot oferi răspunsuri la unele dintre probleme nemaifiind necesară apelarea numărului de Call Center pentru clarificări. De exemplu, întreruperile în furnizarea apei sunt postate la secţiunile Lucrări programate şi Avarii, astfel că cei care au posibilitatea pot afla aceste date aflate la un click distanţă. De asemenea, informaţiile privind modalităţile de plată, tarife, formulare tip, date privind calitatea apei pot fi consultate pe site-ul menţionat”, a declarat directorul general Mihai Marinescu.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.