ANUNŢ
Consiliul de Administraţie al Spitalului Municipal Curtea de Argeş

  • în temeiul prevederilor art. 187, alin. (10), lit. b din Legea nr. 95/2006, republicată, privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
  • în conformitate cu prevederile Dispoziţiei Primarului Municipiului Curtea de Argeş nr. 420/14.06.2023, modificată cu Dispoziţia Primarului Municipiului Curtea de Argeş nr. 476/12.07.2023 şi cu Dispoziţia Primarului Municipiului Curtea de Argeş nr. 483/19.07.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică în cadrul Spitalului Municipal Curtea de Argeş, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de MANAGER – persoană fizică.

La concurs au acces persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiţii:

a) cunosc limba română, scris şi vorbit;
b) să fie absolvenţi cu diplomă a studiilor universitare de licenţä sau de master în: Medicină, specializarea Medicină, Medicină dentară, Ştiinţe juridice sau Ştiinţe economice şi să aibă cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
c) nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
d) nu au fost destituite dintr-o funcţie de conducere sau nu au fost sancţionate disciplinar în ultimii 5 ani;
e) sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
f) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:

a) cererea de înscriere la concurs în care candidatul menţionează funcţia pentru care doreşte să candideze;
b) copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate;
c) copia certificată pentru conformitate a diplomei de licenţă sau de master;
d) Curriculum Vitae în format Europass;
e) adeverinţa care atestă vechimea în specialitatea studiilor;
f) certificat de cazier judiciar sau consimţământul expres al candidatului în vederea solicitării extrasului de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţa din care rezultä că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
h) declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
i) copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul şi-a schimbat numele, după caz;
j) proiectul de management realizat de candidat, în conformitate cu prevederile art. 20, alin. (l) din Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoanä fizică din Spitalul Municipal Curtea de Argeş;
k) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;
l) declaraţie pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituţia competentă existenţa conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
m) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

Dosarele de înscriere se vor depune la Secretariatul Spitalului Municipal Curtea de Argeş, situat în localitatea Curtea de Argeş, str. Cuza Vodă, nr. 6-8, judetul Argeş, începând cu data de 28.09.2023 şi până cel târziu la data de 27.10.2023, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08:00-13:00.

Concursul se va desfăşura la sediul Spitalului Municipal Curtea de Argeş, în localitatea Curtea de Argeş, str. Cuza Vodă, nr. 6-8, judeţul Argeş, în două etape, după cum urmeazä:

  1. etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs, etapă eliminatorie;
  2. etapa de susţinere a probelor de evaluare, care cuprinde:

a) proba scrisă, care cuprinde un test-grilă de verificare a cunoştinţelor;
b) proba orală care cuprinde susţinerea proiectului de management, care se desfăşoară pe o durată de maximum 20 de minute.

Calendarul de desfăşurare a concursului:

  • Perioadă de înscriere a candidaţilor: 28.09.2023-27.10.2023, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08:00-13:00.
  • Afişare rezultat selecţie dosare: 30.10.2023.
  • Depunere contestaţii selecţie dosare: 31.10.2023.
  • Afişare rezultate contestaţii selecţie dosare: 02.11.2023.
  • Susţinere probă scrisă (test grilä): 14.11.2023, ora 12:00.
  • Afişare rezultate probă scrisă: 15.11.2023.
  • Depunere contestaţii probă scrisă: 16.11.2023.
  • Rezultate contestaţii probă scrisä: 17.11.2023.
  • Susţinere proiect de management: 20.11.2023, ora 11.00.
  • Afişare rezultate finale: 21.11.2023.
  • Depunere contestaţii rezultate finale concurs: 22.11.2023.
  • Afişare rezultate contestaţii finale: 24.11.2023.

Data la care se poate vizita spitalul – 10.10.2023, în intervalul orar 08:00-14:00 (în baza unei cereri scrise), sub îndrumarea directorului medical al Spitalului Municipal Curtea de Argeş.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Spitalul Municipal Curtea de Argeş, la numărul de telefon: 0248/722.150, interior 2117, sau la adresa de e-mail: secretariat@smca.ro.

Preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionuţ Andrei

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.