Creșa Bascov, județul Argeș, cu sediul în comuna Bascov, str. Păișești DN, nr. 11A, organizează concurs în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termvene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normatie, pentru ocuparea funcției contractual vacante – personal didactic auxiliar de Administrator financiar (contabil), pe perioadă nedeterminată, durata timpului 8h/zi, 40h/săpt, din cadrul Creșei Bascov, județul Argeș.
Concursul se va desfășura la Casa de Cultură a comunei Bascov, cu sediul în comuna Bascov, str. Păișești DN, nr. 127, județul Argeș, în 3 (trei) etape:
1) Selecția dosarelor: 14.06.2023.
2) Proba scrisă: 21.06.2023, ora 10.00.
3) Interviu: 23.06.2023, ora 10.00.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542, alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Condițiile specifice de participare la concursul pentru ocuparea postului de administrator financiar (contabil):
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științe economice (Ramură de știință), Domeniul de licență: Contabilitate, Economie, Finanțe.
- Vechime minimă în specialitate: 3 ani.
Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 25.05.2023-12.06.2023, ora 16.00 la Primăria comunei Bascov (foto), str. Păișești DN 7C, nr. 125.
Relaţii suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție la Primăria Bascov, inspector/Comp. Resurse umane, Elena Mihaela Constantinescu, tel. 0248/270.525, interior 107.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.