1. Aprobarea procesului verbal încheiat în ședința ordinară din data de 13.04.2023.
2. Proiect de hotărâre privind stabilirea salariilor de bază începând cu data de 04.05.2023 pentru personalul primăriei și instituțiilor/serviciilor publice subordonate Consiliului Local al municipiului Curtea de Argeș, salarizat în temeiul art. 11, alin. 1-4 din Legea-cadru nr. 153/2017.
3. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al Municipiului Curtea de Argeș pe anul 2023.
4. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Curtea de Argeș pentru perioada 2021-2027.
5. Proiect de hotărâre privind completarea structurii organizatorice a Spitalului Municipal Curtea de Argeș.
6. Proiect de hotărâre pentru aprobarea organigramei și statului de funcții ale Spitalului Municipal Curtea de Argeș pe anul 2023.
Proiectele de hotărâre au fost trimise spre avizare la Comisia economico-financiară, Comisia de urbanism, amenajare a teritoriului și protecția mediului, Comisia de comerț și servicii publice, Comisia juridică, de disciplină și ordine publică, Comisia de învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecția copilului, cultură, arte și sport. Se pot depune amendamente la proiectele de hotărâre.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.