Încă din data de 30 martie, pe site-ul Primăriei Municipiului Curtea de Argeş au apărut salariile angajaţilor din administraţia publică locală. Temeiul legal de publicare este Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. Menţionăm faptul că sumele reprezentând drepturile salariale sunt lunare, în formă brută şi supuse impozitării, potrivit legii.

Începem cu primarul Constantin Panţurescu, care are o indemnizaţie de 13.520 lei/lunar. Viceprimarul Ştefan Dumitrache încasează lunar o indemnizaţie de 11.440 lei. Continuăm cu funcţiile publice de conducere: secretar general UAT – 9.120 lei; arhitect şef şi director executiv – câte 8.930 lei; şef serviciu – 7.960 lei şi şef birou – 7.713 lei.

Mergem mai departe cu funcţiile publice de execuţie: auditor superior – 6.437 lei; consilier superior, consilier superior achiziţii publice, inspector superior şi expert superior – între 5.657 şi 6.272 lei; consilier asistent, consilier asistent achiziţii publice, inspector asistent şi expert asistent, gradaţia 4 – între 3.972 şi 4.157 lei; consilier asistent, consilier asistent achiziţii publice, inspector asistent şi expert asistent, gradaţia 3 – între 3.875 şi 4.055 lei; consilier juridic superior – 5.969 lei; consilier juridic asistent – 3.861 lei; consilier, inspector, expert superior, gradaţie 4 – 5.519 lei; consilier, inspector, expert superior, gradaţie 3 – 5.384 lei; consilier, inspector, expert superior, gradaţie 2 – 5.127 lei; consilier, inspector, expert principal – 3.968 lei; consilier, inspector, expert asistent, gradaţie 5 – 4.072 lei; consilier, inspector, expert asistent, gradaţie 2 – 3.690 lei; consilier, inspector, expert asistent, gradaţie 1 – 3.514 lei şi referent superior, gradaţie 5 – 3.646 lei.

În ceea ce priveşte funcţiile contractuale de execuţie, avem aceste valori: consilier, gradaţie 2 – 4.162 lei; consilier, gradaţie 5 – 4.190 lei; administrator, gradaţie 5 – 3.694 lei; şofer, gradaţie 5 – 3.528 lei; referent, gradaţie 4 – 3.464 lei; îngrijitor clădiri, gradaţie 5 – 2.983 lei şi arhivar, gradaţie 3 – 3.041 lei.

Fiecare consilier local primeşte pentru minimum două şedinţe lunare o indemnizaţie brută de 1.352 lei (10% din cea a primarului).

Salariile de bază pentru funcţiile publice de execuţie din cadrul compartimentelor Investiţii publice, Achiziţii publice, Juridic şi Management de proiect sunt la nivelul maxim din grilă.

Persoana care exercită activitatea de control financiar preventiv, pe perioada de exercitare a acestuia beneficiază de o majorare a salariului de bază cu 10%.

Personalul nominalizat în echipele de implementare a proiectelor din fonduri europene beneficiază de majorări ale salariilor de bază între 20% şi 25%, în funcţie de timpul efectiv lucrat lunar pentru activităţile proiectului/proiectelor.

Indemnizaţiile lunare ale primarului şi viceprimarului se majorează cu 25% pentru implementarea proiectelor europene din fonduri nerambursabile.

Cu excepţia funcţiilor de demnitate publică, salariaţii instituţiei beneficiază de indemnizaţie de hrană, în sumă de 347 lei/lunar, acordată proporţional cu timpul efectiv lucrat.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.