SC Apă Canal 2000 SA Piteşti este preocupată de dezvoltarea societăţii, eficientizarea activităţii şi, deopotrivă, de îmbunătăţirea relaţiei cu beneficiarii săi. În acest sens, una dintre măsurile întreprinse în sprijinul cetăţenilor este înfiinţarea serviciului de Call Center, care este funcţional de la începutul lunii martie.

0248/223.237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil non-stop.

Oricine va suna la acest număr poate primi informaţii despre racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, programare citire contoare etc. De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ofere informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.

De la deschiderea platformei de Call Center telefoanele au sunat necontenit, clienţii fiind interesaţi de rezolvarea anumitor probleme sau de comunicarea unor informaţii prin această metodă modernă de interacţiune. Astfel, în lunile martie şi aprilie au fost înregistrate 5.263 apeluri, din care 3.403 au constituit diverse sesizări ce au fost soluţionate cu promptitudine de serviciile responsabile, restul de apeluri fiind rezolvate direct la telefon de operatorii Call Center. Durata medie de aşteptare până să fie preluat apelul de către un operator a fost de 54 de secunde.

În ceea ce priveşte distribuţia apelurilor în funcţie de tipul solicitării, s-au înregistrat următoarele date: 27,59% incidente în reţeaua de canalizare; 25,86% solicitări de natură comercială; 14,81% intervenţii rapide; 10,11% incidente în reţeaua de apă; 15,19% solicitări de informaţii diverse.

În urma solicitărilor înregistrate la Call Center, 344 de clienţi au primit răspunsuri prin e-mail şi 1.703 cetăţeni au înţeles importanţa autentificării cu codul de client, ajutând societatea în acest fel să fie mai operativă.

„Rugăm utlizatorii să comunice codul de client atunci când accesează serviciul de Call Center, pentru a ne asigura că nu sunt deschise sesizări în numele altor persoane. În acest mod, suntem toţi protejaţi, iar timpul de căutare în aplicaţia dedicată scade.

Majoritatea clienţilor care sună la Call Center folosesc un limbaj corespunzător, dar au fost situaţii când de la capătul celălalt al firului de telefon s-au auzit injurii şi obscenităţi sau s-a vorbit pe un ton ridicat. Facem apel la toate persoanele care sună la Call Center să folosească un limbaj adecvat şi să conştientizeze că persoanele cu care discută sunt colegele noastre care, în mod profesionist şi într-un limbaj respectuos, ascultă interlocutorii, preiau sesizările şi ajută la rezolvarea problemelor în timp util.

Informăm, de asemenea, că pe site-ul societăţii, www.apacanal2000.ro, se găsesc numeroase informaţii utile beneficiarilor, care pot oferi răspunsuri la unele dintre probleme nemaifiind necesară apelarea numărului de Call Center pentru clarificări. De exemplu, întreruperile în furnizarea apei sunt postate la secţiunile „Lucrări programate‟ şi „Avarii‟, astfel că cei care au posibilitatea pot afla date aferente accesând site-ul societăţii.

Call Center înseamnă comunicare rapidă şi eficientă, grijă faţă de clienţi, economisirea timpului, interacţiune în cadrul societăţii şi creşterea eficacităţii în rezolvarea problemelor semnalate”, ne-a declarat directorul general Mihail Marinescu.

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.