JUDEȚUL ARGEȘ
PRIMĂRIA COMUNEI CORBENI
CUI: 4122051, TEL./FAX: 0248/730.236
E-MAIL: primaria_corbeni@yahoo.com
NR. 6064/22.06.2023

ANUNȚ CONCURS

Primăria comunei Corbeni, cu sediul în comuna Corbeni, satul Corbeni, nr. 6, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției contractuale de execuție vacante de Șef serviciu, în cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apă și Canalizare al comunei Corbeni.

NIVELUL POSTULUI: Funcție de conducere.
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
PERIOADA: nedeterminată.

Condiții generale:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).

Condiţiile specifice:

  • Nivelul studiilor – studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental: Ştiințe economice, domeniul de licență Management,
    Administrarea afacerilor; Ştiințe inginerești, domeniul de licență Ingineria instalațiilor, Inginerie și management.
  • Vechime în specialitatea postului – nu se solicită.
  • Cunoștinţe operare calculator – nivel minim.

Locul desfășurării concursului: sediul Primăriei/Consiliului Local al comunei Corbeni, județul Argeș.

Concursul se va organiza conform următorului calendar:

  • Data afișării anunțului: 28.06.2023.

Perioada de depunere a dosarelor:

  • 28.06.2023-11.07.2023, în intervalul orar 08.00-14.00, termenul-limită de depunere a dosarelor: 11.07.2023, ora 14.00.

Dosarele se depun la sediul Primăriei Corbeni, Compartimentul Stare civilă, Resurse umane.

Relații suplimentare se pot obține la tel. 0248/730.236.

  • Proba scrisă: 19 iulie 2023, ora 11.00.
  • Proba interviu: în termen de 4 zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor la proba scrisă.

Rezultatele selecției dosarelor se afișează în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului-limită de depunere al dosarelor.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului.

Contestațiile formulate față de rezultatul selecției dosarelor, rezultatul probei scrise şi al interviului vor fi soluționate de către comisia de soluționare a contestațiilor în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Rezultatele finale se afișează în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a eventualelor contestații formulate pentru ultima probă.

Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente, prevăzute de H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) cerere de înscriere la concurs (Anexa 1);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Anexa 2);
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1), lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1), lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1), lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.

BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ

1. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:

  • Partea a VI-a, Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice.
  • Partea a VII-a – Răspunderea administrativă.
  • Partea a VIII-a – Servicii publice.

2. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica integrală.
3. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica integrală.
4. Legea nr. 241/2006 – Legea serviciului de alimentare cu apă şi canalizare, republicată cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica integrală.

5. Legea nr. 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica integrală.
6. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica integrală.
7. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica integrală.
8. Ordonanța Guvernului nr. 7/2003 privind calitatea apei destinate consumului uman, cu tematica integrală.
9. Ordinul nr. 2861/2009 privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu tematica integrală.

Primar, Nicolae Dinică

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.