Primăria Oraşului Topoloveni, cu sediul în orașul Topoloveni, str. Calea București, nr. 111, judeţul Argeş, organizează concurs conform prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post contractual de execuţie vacant din cadrul Compartimentului Sport şi Educaţie fizică al Consiliului Local Topoloveni:
DENUMIREA POSTULUI: consilier de specialitate II (S).
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant.
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție.
COMPARTIMENT: Compartimentul Sport şi Educaţie fizică.
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână.
PERIOADA: nedeterminată.
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– nivelul studiilor: studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licență;
– fără vechime în muncă și în specialitatea studiilor.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
Concursul constă în 3 etape succesive:
a) selecţia dosarelor de înscriere, în perioada:23.09.2024-07.10.2024;
b) proba scrisă în data de 15.10.2024, ora 10.00;
c) interviul în data de 18.10.2024, ora 10.00.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
1. Publicarea anunțului: 23.09.2024.
2. Depunerea dosarelor în vederea participării la concurs la sediul instituției, până la data 23.09.2024-07.10.2024.
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs: 08.10.2024, ora 10.00.
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor: 09.10.2024, ora 13.00.
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor: 10.10.2024, ora 13.00-16.00.
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor: 11.10.2024, ora 10.00.
7. Susţinerea probei scrise: 15.10.2024, ora 10.00.
8. Afişarea rezultatului probei scrise: 15.11.2024, ora 16.00.
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise: 16.10.2024, ora 08.00-11.00.
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor: 16.10.2024, ora 16.00.
11. Susţinerea interviului: 18.10.2024, ora 10.00.
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului: 18.10.2024, ora 14.00.
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului: 21.10.2024, ora 08.00-11.00.
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor: 21.10.2024, ora 15.00.
15. Afişarea rezultatului final al concursului: 21.10.2024, ora 16.00.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 23 septembrie-07 octombrie 2024, între orele 08.00-14.00, la sediul Primăriei Oraşului Topoloveni, judeţul Argeş, Compartimentul Relatii Publice-Registratură.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din H.G. nr. 1336/2022, modificată şi completată de H.G. nr. 375/2023.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia se afişează la sediul primăriei şi pe site.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Topoloveni şi la telefon 0248/666.259, interior 125 – Compartimentul Resurse Umane, Preda Anișoara, inspector superior R.U.