📑📍 Pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul va depune la sediul nostru din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș – parter, Departament Contractare Clienți, următoarele documente, în funcție de categoria din care face parte:

📍 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗟𝗢𝗖𝗔𝗧𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗟𝗢𝗖:

– Copie act identitate proprietar.
– Copie act vânzare-cumpărare, donație, clauză întreținere, moștenire, nudă proprietate.
– Adeverință eliberată de administrator cu soldul la zi al locatarului în cauză.
– Procură/certificat de căsătorie/sentință divorț/partaj.
– Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul.

* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.

📍 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗹𝗼𝗰. 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗿𝗼𝗳𝗲:

– Copie act identitate proprietar.
– Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul.
– Copie contract proprietate vânzare-cumpărare/titlu de proprietate/act moștenitor.
– Adeverință rol.
– Împuternicire și act de identitate împuternicit/procură/declarație notarială/împuternicire sub semnătură privată.
– Garanție de constituire.

* Pentru noii abonați se impune prezentarea ACORDULUI de construcție branșament apă și racord canalizare, după caz.

📍 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗝𝗨𝗥𝗜𝗗𝗜𝗖𝗘:

– Copie act identitate asociat unic/asociat/împuternicit/administrator.
– Împuternicire/procură.
– Copie certificat unic de înregistrare.
– Copie certificat constatator.
– Copie act de proprietate/închiriere/comodat/cesiune.
– Împuternicire.

* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.

📧📞 Pentru detalii suplimentare privind această procedură puteți contacta Biroul Contractare (e-mail: contractare@sedc-mioveni.ro sau telefon: 0348/445.855, interior 3).

#SEdC #ApăCanal #Contract #GhidulClientului