Spitalul de Recuperare Respiratorie si Pneumologie „Sf. Andrei” Valea Iaşului, cu sediul în com. Valea Iaşului, str. Armand Calinescu nr. 5, jud. Argeş, organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de Director financiar contabil, funcţie specifică Comitetului Director, în conformitate cu Legea nr. 95/2006, Legea nr. 296/2023, O.U.G. nr. 115/2024, Ord. nr. 284/2007, Dispoziţia presedintelui C.J. Argeş nr. 532/19.10.2022, după cum urmează:
1. Denumirea postului: Director financiar contabil.
2. Locul de desfăşurare: Sediul Spitalului de Recuperare Respiratorie şi Pneumologie „Sf. Andrei”, loc. Valea Iaşului, jud. Argeş.
3. Desfăşurarea concursului:
a) verificarea dosarelor pentru îndeplinirea condiţiilor de către candidaţi: 24.02.2025;
b) test-grilă: 03.03.2025, orele 10.00;
c) susţinerea proiectului de specialitate și interviul de selecţie: 06.03.2025, orele 10.00 şi 12.00.
4. Dosarele de concurs se pot depune la sediul unităţii organizatoare până la data de 21.02.2025, inclusiv, zilnic, până la orele 15.00.
5. La concurs se pot inscrie candidaţi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
Condiţii generale:
a) au domiciliul stabil în România;
b) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârșirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepția situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie;
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
Condiţii specifice:
1. Sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic.
2. Au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
6. Actele din dosarul de înscriere la concurs:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) Curicullum Vitae în format Europass;
e) adeverinţă care atestă vechimea în specialitatea studiilor;
f) cazier judiciar;
g) declarația pe propria răspundere că nu a desfășurat activitaţi de poliţie politică, așa cum sunt definite prin lege;
h) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
i) proiectul de specialitate va cuprinde minimum 8 și maximum 10 pagini tehnoredactate cu font de 14, Times New Roman.
– Copiile actelor prevazute mai sus se prezintă însoţite de documente originale.
– Proiectul de specialitate se depune odată cu înscrierea la concurs.
– Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se afișează la sediul spitalului și pe site-ul spitalului.
Temele-cadru pentru proiectul de specialitate, bibliografia de concurs și calendarul de desfăşurare al concursului sunt afișate la sediul unităţii și pe site-ul instituţiei, www.spviasului.ro.
7. Informaţii suplimentare la:
a) Compartimentul RUNOS al unităţii, telefon 0248/724.431.
b) Avizierul de la sediul unităţii.
c) Site-ul: www.spviasului.ro.
8. Persoană de contact: Ec. Nedelea Sabin Vicențiu.