Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, a declarat că „posibila majorare a perioadei în care aceste sectoare de drum montan pot fi deschise circulației rutiere poate duce la dezvoltarea economică a respectivelor zone montane, acest lucru conducând la favorizarea turismului pentru o perioadă mai lungă”. Pe lângă importanța turistică, acest drum are un rol esențial și pentru economia județului.
Principalele puncte ale proiectului de modernizare a Transfăgărășanului sunt:
– Execuția de polate (copertine de protecție din beton), lucrări de siguranță rutieră.
– Panouri de informare digitale la intrările pe Transfăgărășan (Curtea de Argeș/Cârțișoara), care să arate șoferilor numărul de locuri de parcare libere, condițiile meteo (vânt/polei/temperaturi).
– Zone pentru parcări cu spații pentru comercianți și taxarea lor.
– View Point.
– Închiderea sigură a tunelului de la Bâlea Lac (porțile tunelului se sudează la închidere).
– Îmbunătățirea siguranței în punctele negre cu risc de accidente, se arată în caietul de sarcini CNAIR.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.