➥ Accesul la servicii pentru evidența populației este esențial, astfel încât cetățenii să poată beneficia de servicii publice de calitate.
➥ Majoritatea oamenilor aflați în situații vulnerabile au probleme cu actele și de aceea nu se pot înscrie pentru a beneficia de servicii sociale care să le ofere șansa pentru o viață normală.
➥ Un punct important în strategia echipei mele de îmbunătățire a activității Direcției pentru Evidența Persoanelor din Municipiul Pitești este digitalizarea completă a acestui serviciu.
▼ Ce presupune digitizarea:
➥ Digitalizarea tuturor tipurilor de programări pentru emiterile de acte.
➥ Digitalizarea depunerii cererilor și documentelor, oferind cetățenilor un beneficiu în plus de a putea urmări stadiul documentelor/eliberărilor.
➥ Automatizarea trimiterii documentelor eliberate, cu posibilitatea ca utilizatorii să modifice adresa de livrare.
➥ Notificarea utilizatorilor cu datele introduse în sistem cu privire la expirarea documentelor care sunt emise de Evidența Persoanelor, prin intermediul adresei de e-mail, cu posibilitatea de a programa o vizită pentru reînnoirea lor
#Piteștiulmerită #UnPiteștiîncaremerităsătrăiești #ÎmpreunăschimbămPiteștiul #PlanulmeupentruPitesti
„Citește, apreciază, comentează şi distribuie!” – „Read, like, comment and share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.