Accesul la servicii pentru evidența populației este esențial, astfel încât cetățenii să poată beneficia de servicii publice de calitate.
Majoritatea oamenilor aflați în situații vulnerabile au probleme cu actele și de aceea nu se pot înscrie pentru a beneficia de servicii sociale care să le ofere șansa pentru o viață normală.
Un punct important în strategia echipei mele de îmbunătățire a activității Direcției pentru Evidența Persoanelor din Municipiul Pitești este digitalizarea completă a acestui serviciu.

▼ Ce presupune digitizarea:

Digitalizarea tuturor tipurilor de programări pentru emiterile de acte.
Digitalizarea depunerii cererilor și documentelor, oferind cetățenilor un beneficiu în plus de a putea urmări stadiul documentelor/eliberărilor.
Automatizarea trimiterii documentelor eliberate, cu posibilitatea ca utilizatorii să modifice adresa de livrare.
Notificarea utilizatorilor cu datele introduse în sistem cu privire la expirarea documentelor care sunt emise de Evidența Persoanelor, prin intermediul adresei de e-mail, cu posibilitatea de a programa o vizită pentru reînnoirea lor

#Piteștiulmerită #UnPiteștiîncaremerităsătrăiești #ÎmpreunăschimbămPiteștiul #PlanulmeupentruPitesti

„Citește, apreciază, comentează şi distribuie!” – „Read, like, comment and share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.