Operatorul Distribuţie Oltenia acordă angajaţilor o zi liberă în data de 15 august 2023, cu prilejul sărbătorii de Adormirea Maicii Domnului, dar şi in data de 14 august. Astfel, Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia îşi întrerup activitatea în zilele respective.
Revenirea la programul normal de funcţionare va avea loc în data de 16 august 2023, în cazul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Drăgăşani şi Câmpulung Muscel.
Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia din localităţile Vânju Mare, Curtea de Argeş şi Filiaşi îşi vor relua activitatea conform programului de mai jos:
- Filiaşi, 21 august 2023, 09:00-14:30.
- Vânju Mare, 21 august 2023, 09:00-14:30.
- Curtea de Argeş, 21 august 2023, 09:00-14:30.
Pentru un plus de confort şi siguranţă, operatorul de distribuţie încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluţionarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de e-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secţiunile dedicate: http://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv: www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – gratuit, în orice reţea, pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere in alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop şi numerele de telefon 0251/408.006, 0251/408.007, 0251/408.008 – cu tarif normal în reţeaua naţională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficienţe, se pot obţine informaţii
comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30-16:00; - prin e-mail, la adresa: distributie@distributieoltenia.ro, pentru orice alte informaţii şi solicitări privind activitatea de distribuţie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor: www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form;
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire şi corectare avarii în reţea de către operatorul de distribuţie pot fi obţinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secţiunea dedicată: www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html.
Pentru a evita timpul de aşteptare, echipa Distribuţie Oltenia recomandă utilizatorilor săi să îşi programeze vizitele în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, accesând secţiunea dedicată – www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html. Procesul este unul foarte simplu şi necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor şti exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de aşteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesaţi pagina: www.programari.distributieoltenia.ro/.
- Selectaţi judeţul în care locuiţi.
- Selectaţi oraşul în care se află Centrul de Relaţii cu Utilizatorii în care doriţi să ajungeţi.
- Alegeţi data şi intervalul orar pentru programare, precum şi demersul pentru care efectuaţi vizita (ridicare/depunere documente).
- Completaţi datele de contact şi înregistraţi programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuţie Oltenia, destinate intervenţiilor în reţelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.