Legislaţia în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 1, 3, 6 şi 7 mai 2024, cu prilejul Zilei Internaţionale a Muncii, respectiv zilele libere dedicate Sărbătorilor Pascale, drept zile libere la nivel naţional. Astfel, Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia îşi întrerup activitatea în perioada respectivă.
Revenirea la programul normal de funcţionare va avea loc în data de 2, respectiv 8 mai 2024, în cazul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile: Alexandria, Câmpulung Muscel, Caracal, Craiova, Băileşti, Curtea de Argeş, Drăgăşani, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Roşiorii de Vede, Târgu Jiu.
Pentru un plus de confort şi siguranţă, operatorul de distribuţie încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluţionarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
– canale dedicate racordarii: trimiterea solicitarilor la adresa de e-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secţiunile dedicate: www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
– apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice reţea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop;
– prin e-mail, la adresa: distributie@distributieoltenia.ro, pentru orice alte informaţii şi solicitări privind activitatea de distribuţie a energiei electrice;
– prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor: www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form;
– detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire şi corectare avarii în reţea de către operatorul de distribuţie pot fi obţinute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secţiunea dedicată – www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html.
Pentru a evita timpul de aşteptare, echipa Distribuţie Oltenia recomandă utilizatorilor săi să îşi programeze vizitele în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii accesând secţiunea dedicată: www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html.
Procesul este unul foarte simplu şi necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor şti exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de aşteptare.
Cum se efectuează o programare?
Accesaţi pagina: www.programari.distributieoltenia.ro/. Selectaţi judeţul în care locuiţi. Selectaţi oraşul în care se află Centrul de Relaţii cu Utilizatorii în care doriţi să ajungeţi. Alegeţi data şi intervalul orar pentru programare, precum şi demersul pentru care efectuaţi vizita (ridicare/depunere documente). Completaţi datele de contact şi înregistraţi programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuţie Oltenia destinate intervenţiilor în reţelele electrice rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Le mulţumim utilizatorilor noştri pentru înţelegere!
Diviza Oameni şi Brand
„Citește, apreciază, comentează şi distribuie!” – „Read, like, comment and share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.