Directorul General, ec. Cristian Mitrofan, ne-a informat că, începând de luni, 25 octombrie 2021, accesul publicului în sediul instituției se realizează în baza certificatelor digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19, astfel: certificat verde care atestă vaccinarea împotriva virusului SARS-CoV2 – în cazul persoanelor pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare; certificat verde care atestă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virsului SARS-Cov2, nu mai vechi de 72 de ore, respectiv test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore; certificat verde care atestă istoric de boală COVID – perioada cuprinsă între ziua a 15-a și ziua a 180-a.
Solicitările care nu necesită prezența fizică la sediu vor fi transmise pe e-mail, la adresa: secrgen@casag.ro. Măsurile menționate sunt întreprinse în baza planului de conformare pentru prevenirea răspândirii infecției cu virsului SARS-Cov-2 și reprezintă punerea în aplicare a H.G. 1130/2021.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.