„Am vrut să creștem gradul de informare a cetățenilor. Am avut niște așteptări extrem de ambițioase. Campania a avut ca promotor o familie care realizează că în viață unele lucruri trebuie separate. La fel și cu deșeurile. Am folosit un ton prietenos, cald și am făcut apel la umor pentru a vorbi despre un lucru extrem de serios. Am fost prezenți pe cele mai urmărite posturi de televiziune, în social media, am încercat să ajungem în casele a cât mai mulți români.
Din datele pe care le avem la dispoziție, putem să afirmăm că am ajuns la peste 8 milioane de români pe televizor, la 6 milioane de utilizatori ai rețelelor sociale, iar unul dintre videoclipuri a înregistrat nu mai puțin de 1,5 milioane de vizualizări”, a precizat ministrul Mircea Fechet la conferința de închidere.
Fii responsabil! Colectează separat!
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.