Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU), care prin OUG nr. 74/2017 este reglementat ca unitate de achiziții centralizate pentru achiziţia de autospeciale/ambulanţe, a lansat luni, 12 februarie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), anunțul privind inițierea procedurilor de licitație deschisă privind furnizarea de ambulanțe destinate serviciilor publice de urgență. Documentația tehnică urmează a fi verificată de Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), iar mai apoi, după aprobarea celor înaintate de către IGSU, anunțul poate fi publicat în platformă, în forma finală.
La acest moment există o alocare din fondurile europene nerambursabile de aproximativ 110 milioane euro prin Planul de Dezvoltare Durabilă pentru achiziția de ambulanțe destinate Serviciilor Publice de Ambulanță (SAJ/SABIF) și SMURD. Anul trecut, la nivelul Departamentului pentru Situații de Urgență s-a întrunit o comisie de specialiști, cu reprezentare largă, atât din cadrul serviciilor de ambulanță, cât și din cadrul UPU-SMURD și al inspectoratelor pentru situații de urgență, care a urmărit revizuirea specificațiilor tehnice pentru ambulanțele care vor fi achiziționate, astfel încât dotarea acestora să fie în conformitate cu toate evoluțiile tehnicii și a tehnologiilor medicale actuale, realizându-se astfel caietul de sarcini.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.