Cel mare eveniment al orașului, „Simfonia Lalelelor”, va avea loc, în acest an, în perioada 5-7 mai, iar în Parcul Lunca Argeșului va exista o zonă destinată experiențelor culinare.
Deținătorii de amplasamente de tip „food truck”, care doresc să participe la acest eveniment, pot transmite cererile până la data de 7 aprilie 2023, fie pe adresa de e-mail: primaria@primaria.ro, fie la sediul primăriei, intrarea D (Centrul de Informare cu Cetățeni).
Documentaţia necesară eliberării acordului pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfăşurării de activităţi comerciale poate fi consultată accesând link-ul: https://www.primariapitesti.ro/documentaia-necesara-eliberarii-acordului-pentru-utilizarea-temporara-a-locurilor-publice-in-scopul-desfasurarii-de-activitai-comerciale-p542. Obligatoriu, documentația depusă trebuie să fie însoțită de fotografii ale amplasamentului de tip „food truck” și de lista evenimentelor la care solicitantul a participat anterior.
După încheierea înscrierilor, solicitările vor intra în etapa de selecție, pe criterii de calitate și aspect, în limita locurilor disponibile, urmând ca amplasarea truck-urilor selecționate să fie realizată, în Parcul Lunca Argeșului, până la 30 aprilie 2023.
Compartimentul Comunicare – Primăria Municipiului Pitești
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.