Consiliul de Administraţie Electroargeş S.A. aduce la cunoştinţa acţionarilor şi eventualilor investitori convocarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor Electroargeş S.A. pentru data de 30.06.2022, ora 08.00 (prima convocare) şi 01.07.2022, ora 08.00 (a doua convocare) în Curtea de Argeş, str. Albeşti, nr. 12, jud. Argeş.

Au dreptul de a participa şi de a vota în cadrul adunărilor generale extraordinare şi ordinare toţi deţinătorii de acţiuni înregistraţi nominal în Registrul Acţionarilor la sfârşitul zilei de 10.06.2022, care este data de referinţă.

În cazul în care la prima convocare nu vor fi întrunite condiţiile legale de cvorum, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru data de 01.07.2022, ora 08.00, în Curtea de Argeş, str. Albeşti, nr. 12, jud. Argeş.

Ataşăm prezentei Convocatorul cuprinzând ordinea de zi aferentă adunărilor generale ordinare şi extraordinare a acţionarilor Electroargeş S.A. (Anexa 1).

VICEPREŞEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRAŢIE, ROXANA SCARLAT

CONVOCATOR

Consiliul de Administraţie Electroargeş S.A., în conformitate cu prevederile Legii 31/1990, ale Legii 24/2017, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 şi cu prevederile Actului Constitutiv Electroargeş S.A., convoacă în Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş:

Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor
pentru data de 30.06.2022, ora 08.00.

Au dreptul de a participa şi de a vota în cadrul Adunării Generale Ordinare toţi deţinătorii de acţiuni înregistraţi nominal în Registrul Acţionarilor la sfârşitul zilei de 10.06.2022, care este data de referinţă.

În cazul în care la prima convocare nu vor fi întrunite condiţiile legale de cvorum, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru data de 01.07.2022, ora 08.00, în Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş.

ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ a ACŢIONARILOR are următoarea
ORDINE DE ZI:

  1. Revocarea membrilor Consiliului de Administraţie Electroargeş S.A.
  2. Alegerea unui nou Consiliu de Administraţie Electroargeş S.A. format din 5 membri, pentru un mandat de 4 ani, cu aplicarea metodei votului cumulativ.
  3. Împuternicirea Preşedintelui Consiliului de Administraţie şi/sau a Vicepreşedintelui Consiliului de Administraţie pentru a împuternici persoana sau persoanele care va/vor efectua demersurile la ORC şi oriunde va fi necesar pentru înregistrarea hotărârii şi altor documente aprobate de Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor din 30.06/01.07.2022.

Dreptul acţionarilor de a participa la adunările generale

Acţionarii înregistraţi nominal în Registrul Acţionarilor la data de referinţă pot participa la adunarea generală personal, prin reprezentanţii legali (în cazul persoanelor juridice) sau prin reprezentant pe bază de împuternicire specială sau împuternicire generală, ori pot vota prin corespondenţă (prin formular de vot în format scris sau prin mijloace electronice). Acţionarii pot fi asistaţi de avocaţi/consilieri juridici în cadrul Adunării Generale a Acţionarilor.

Accesul acţionarilor îndreptăţiţi să participe la Adunarea Generală a Acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută în cazul acţionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea dată persoanei fizice care le reprezintă, cu respectarea prevederilor legale aplicabile în materie şi a prevederilor conţinute în prezentul convocator.

În cazul acţionarilor persoane juridice sau a entităţilor fără personalitate juridică, calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acţionarilor de la data de referinţă, din Registrul Acţionarilor şi actul de identitate al reprezentantului legal. În cazul în care Registrul Acţionarilor la data de referinţă nu conţine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original, sau copie conformă cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile înainte de data publicării Convocatorului Adunării Generale a Acţionarilor.

Acţionarii care nu au capacitate de exerciţiu, precum şi persoanele juridice pot fi reprezentaţi prin reprezentanţii lor legali, care la rândul lor pot da împuternicire altor persoane.

Acţionarii pot fi reprezentaţi în Adunarea Generală prin alte persoane, în baza unei împuterniciri speciale sau a unei împuterniciri generale.

Acţionarii persoane fizice sau juridice înregistraţi la data de referinţă pot fi reprezentaţi în Adunarea Generală şi prin alte persoane decât acţionarii, pe baza unei împuterniciri speciale.

Pentru acest tip de vot trebuie utilizate formularele de împuternicire specială, care vor fi puse la dispoziţie de Consiliul de Administraţie al societăţii, sau o împuternicire generală, întocmită în conformitate cu prevederile Legii 24/2017 şi ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Acţionarii persoane juridice sau entităţile fără personalitate juridică care participă la Adunarea Generală prin altă persoană decât reprezentantul legal, vor utiliza în mod obligatoriu o împuternicire specială sau generală, în condiţiile anterior precizate.

Modelele formularelor de împuternicire specială vor fi disponibile începând cu data de 31.05.2022 la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, şi pe pagina de internet electroarges.ro.

Acţionarii vor completa şi semna împuternicirile speciale în trei exemplare originale: unul pentru acţionar, unul pentru reprezentant şi unul pentru societate. Exemplarul pentru societate, completat şi semnat, se depune personal sau se transmite:

  • prin orice formă de curierat în original, împreună cu documentele însoţitoare la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, astfel încât să poată fi înregistrat la societate cel târziu cu 48 de ore anterior Adunării Generale a Acţionarilor, până la data de 28.06.2022, ora 08.00, sub sancţiunea pierderii dreptului de vot;
  • prin e-mail, cu semnătura electronică extinsă încorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică la adresa: electroarges@electroarges.ro şi office@1electroarges.ro cu 48 de ore anterior Adunării Generale a Acţionarilor, până la data de 28.06.2022, ora 08.00, sub sancţiunea pierderii dreptului de vot.

Societatea va accepta o împuternicire generală, emisă pentru o perioadă de maxim trei ani, pentru participarea şi votarea în cadrul Adunării Generale a Acţionarilor, dată de un acţionar, în calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2, alin. (1), pct. 20 din Legea nr. 24/2017, sau unui avocat, fără a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul acţionar, dacă împuternicirea generală respectă prevederile art. 105, alin. (13) din Legea nr. 24/2017, este semnată de respectivul acţionar şi este însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere dată de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit împuternicirea de reprezentare prin împuternicirea generală, din care să reiasă că:

(i) împuternicirea este acordată de respectivul acţionar, în calitate de client, intermediarului sau, după caz, avocatului;
(ii) împuternicirea generală este semnată de acţionar, inclusiv prin ataşare de semnătură electronică extinsă, dacă este cazul.

Declaraţia dată de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit împuternicirea de reprezentare prin împuternicire generala trebuie depusă la societate în original, semnată şi, după caz, ştampilată, odată cu împuternicirea generală, cel târziu cu 48 de ore anterior Adunării Generale a Acţionarilor din 28.06.2022, ora 08.00, în cazul primei utilizări.

Acţionarii nu pot fi reprezentaţi în Adunarea Generală a Acţionarilor, pe baza unei împuterniciri generale, de către o persoană care se află într-o situaţie de conflict de interese, în conformitate cu dispoziţiile art. 105, alin. (15) din Legea nr. 24/2017.

Împuternicirile generale se depun la societate cu 48 de ore înainte de Adunarea Generală (28.06.2022 ora 08.00), în copie legalizată la notar sau cuprinzând menţiunea conformităţii cu originalul, sub semnătura reprezentantului.

Acţionarii societăţii au dreptul de a formula propuneri de candidaţi pentru ocuparea posturilor de administratori ai Consiliului de Administraţie, în condiţiile legii şi ale Actului Constitutiv. Propunerile vor fi transmise cu respectarea dispoziţiilor art. 117, ind. 1, alin. 2 din Legea nr. 31/1990 fie (i) în format fizic, la Registratura Societăţii (care funcţionează de luni până vineri, între orele 09:00-15:00, ora României, cu excepţia sărbătorilor legale) de la sediul secundar al Societăţii (personal sau prin servicii de curierat cu confirmare de primire) din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, sau (ii) prin e-mail, cu semnătură electronică extinsă încorporată, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa: electroarges@electroarges.ro şi office@1electroarges.ro, astfel încât acestea să fie recepţionate până la data limită de 6 iunie 2022, ora 15.00.

Ambele modalităţi de transmitere a propunerilor trebuie să conţină menţiunea scrisă clar şi cu majuscule „PROPUNERI DE CANDIDAŢI – PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACŢIONARILOR DIN DATA DE 30.06.2022/01.07.2022”, precum şi informaţii cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcţiile respective.

În ceea ce priveşte cerinţele de identificare a acţionarilor care le formulează, propunerile trebuie să fie însoţite de documentele care atestă îndeplinirea cerinţelor de identificare menţionate în Convocatorul A.G.O.A., respectiv:

(i) În cazul acţionarilor persoane fizice, solicitările trebuie să fie însoţite de o copie a actului de identitate şi de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute, emis de Depozitarul Central S.A.
(ii) În cazul acţionarilor persoane juridice, trebuie să fie însoţit de extras de cont eliberat de Depozitarul Central S.A. din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute împreună cu documente care atestă înscrierea informaţiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central S.A., precum şi copia actului de identitate al reprezentantului legal.

În cazul în care la Depozitarul Central nu sunt date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile, raportat la data publicării Convocatorului Adunării Generale, care atestă calitatea de reprezentant legal.

În ceea ce priveşte candidaţii, fiecare propunere trebuie să fie însoţită de cel puţin următoarele documente:

(a) Curriculum Vitae al candidatului din care să reiasă experienţa şi pregătirea profesională a acestuia.
(b) Copie a actului de identitate al candidatului.

Aceste documente vor fi verificate de către Societate, urmând ca Lista finală cuprinzând informaţii cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională a persoanelor propuse pentru funcţia de administrator al Societăţii şi pentru funcţia de Preşedinte al Consiliului de Administraţie să se afle la dispoziţia acţionarilor începând cu data de 7 iunie 2022 la Registratura Societăţii (care funcţioneaza de luni până vineri, între orele 09:00-15:00 ora României, cu excepţia sărbătorilor legale) din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, precum şi pe website-ul Societăţii la adresa electroarges.ro, secţiunea „Comunicate”.

Societatea va întocmi Lista preliminară a candidaţilor care se va actualiza periodic în măsura în care se primesc noi propuneri, cel mult o dată pe zi. Aceasta urmează a fi disponibilă la Registratura Societăţii (care funcţionează de luni până vineri, între orele 09:00-15:00 ora României, cu excepţia sărbătorilor legale) din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, precum şi pe website-ul Societăţii la adresa electroarges.ro, secţiunea „Comunicate”.

Începând cu data de 7 iunie 2022, societatea va face disponibile şi formularele actualizate de vot prin corespondenţă şi formularul actualizat de împuternicire specială utilizabil pentru votul prin reprezentant cu propunerile existente, care se vor afla la dispoziţia acţionarilor începând cu această dată la Registratura Societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, precum şi pe website-ul Societăţii la adresa electroarges.ro, secţiunea „Comunicate”.

Votul prin corespondenţă

Acţionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenţă anterior Adunării Generale a Acţionarilor, prin utilizarea buletinelor de vot prin corespondenţă puse la dispoziţie de societate.

Modelele formularelor de buletin de vot prin corespondenţă vor fi disponibile începând cu data de 31.05.2022, la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, sau pe website-ul societăţii electroarges.ro.

Sub sancţiunea pierderii dreptului de vot, buletinele de vot prin corespondenţă completate şi semnate de acţionari, împreună cu toate documentele însoţitoare, se transmit la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, pentru a fi înregistrate până la data de 28.06.2022, ora 08.00, astfel:

(i) prin orice formă de curierat;

  • buletinul de vot prin corespondenţă în original, pe suport de hârtie;
    (ii) prin e-mail, cu semnătură electronică extinsă încorporată, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică la adresa: electroarges@electroarges.ro şi office@1electroarges.ro.

Buletinul de vot prin corespondenţă se transmite împreună cu următoarele documente:

(i) În cazul acţionarilor persoane fizice, solicitările trebuie să fie însoţite de o copie a actului de identitate şi de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute, emis de Registrul Acţionarilor.
(ii) În cazul acţionarilor persoane juridice, trebuie să fie însoţit de extras de cont eliberat de Registrul Acţionarilor din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute împreună cu documente care atestă înscrierea informaţiei privind reprezentantul legal la Registrul Acţionarilor, precum şi copia actului de identitate a reprezentantului legal.

În cazul în care Registrul Acţionarilor nu conţine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile raportat la data publicării Convocatorului Adunării Generale, care atestă calitatea de reprezentant legal.

În situaţia în care acţionarul care şi-a exprimat votul prin corespondenţă participă personal sau prin reprezentant la Adunarea Generală, votul exprimat prin corespondenţă va fi anulat. În acest caz va fi luat în considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Dacă persoana care reprezintă acţionarul prin participare personală la Adunarea Generală este alta decât cea care a exprimat votul prin corespondenţă, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta va prezenta la adunare o revocare scrisă a votului prin corespondenţă semnată de acţionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenţă. Acest lucru nu este necesar dacă acţionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la Adunarea Generală.

ATENŢIE!

Având în vedere situaţia epidemiologică determinată de răspândirea COVID-19 pe teritoriul României şi a măsurilor luate de către autorităţi:

  • recomandăm acţionarilor să utilizeze mijloacele de vot prin corespondenţă, astfel cum sunt menţionate în prezentul convocator,
  • solicităm tuturor acţionarilor ce doresc să participe la Adunarea Generală prin prezenţă fizică la adresa menţionată în Convocator pentru ţinerea şedinţei Adunării Generale, să anunţe Consiliul de Administraţie asupra acestei intenţii cu cel puţin 5 (cinci) zile înaintea datei adunării, la adresele de e-mail: electroarges@electroarges.ro şi office@1electroarges.ro, în vederea efectuării tuturor pregătirilor necesare pentru a proteja sănătatea participanţilor, precum şi pentru a asigura respectarea cu stricteţe a măsurilor dispuse de autorităţi.

Dreptul acţionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunării Generale şi de a face propuneri de hotărâri pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Potrivit dispoziţiilor art. 117^1, alin. (1) din Legea nr. 31/1990 şi ale art. 105, alin. (3) din Legea nr. 24/2017, unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social al Societăţii, pot solicita Consiliului de Administraţie al societăţii introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a Adunarii Generale şi/sau prezentarea de proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunării Generale, cu respectarea următoarelor condiţii:

(i) În cazul acţionarilor persoane fizice, solicitările trebuie să fie însoţite de o copie a actului de identitate şi de extrasul din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute, emis de Registrul Acţionarilor.
(ii) În cazul acţionarilor persoane juridice, solicitările trebuie să fie însoţite de extras eliberat de Registrul Acţionarilor din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute împreună cu documente care atestă înscrierea informaţiei privind reprezentantul legal la Registrul Acţionarilor şi copia actului de identitate al reprezentantului legal.

În cazul în care Registrul Acţionarilor nu conţine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile, raportat la data publicării Convocatorului Adunării Generale, care atestă calitatea de reprezentant legal.

(iii) Să fie însoţite de o justificare şi/sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare.
(iv) Să fie transmise şi înregistrate la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire, în cel mult 15 zile de la publicarea convocării, în original, semnate şi, după caz, ştampilate de către acţionari sau reprezentanţii legali ai acestora.

Dreptul acţionarilor de a adresa întrebări referitoare la ordinea de zi

Acţionarii pot adresa întrebări societăţii printr-un înscris care va fi transmis şi înregistrat la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire, până cel târziu a cincea zi de la momentul publicării Convocatorului în Monitorul Oficial, în original, semnat şi, după caz, ştampilat de către acţionari sau reprezentanţii legali ai acestora.

Înscrisul cuprinzând întrebările trebuie să fie însoţit:

(i) În cazul acţionarilor persoane fizice, solicitările trebuie să fie însoţite de o copie a actului de identitate şi de extrasul din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute, emis de Registrul Acţionarilor.
(ii) În cazul acţionarilor persoane juridice, solicitarea trebuie să fie însoţită de extras eliberat de Registrul Acţionarilor din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute împreună cu documente care atestă înscrierea informaţiei privind reprezentantul legal la Registrul Acţionarilor, precum şi copia actului de identitate al reprezentantului legal.

În cazul în care Registrul Acţionarilor nu conţine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile raportat la data publicării Convocatorului Adunării Generale, care atestă calitatea de reprezentant legal.

Societatea poate răspunde prin postarea răspunsului pe site-ul propriu, sau în cadrul lucrărilor Adunării Generale.

Formularele de împuterniciri speciale, buletine de vot prin corespondenţă, precum şi proiectele de hotărâri ale Adunării Generale, referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, vor fi disponibile şi vor putea fi consultate de acţionari la sediul secundar al societăţii din Curtea de Argeş, str. Albeşti nr. 12, judeţul Argeş, începând cu data de 31.05.2022, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00 sau pe website-ul societăţii electroarges.ro.

VICEPREŞEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRAŢIE, ROXANA SCARLAT

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.