SERVICIUL PUBLIC PIEŢE, TÂRGURI ŞI OBOARE, cu sediul în municipiul Curtea de Argeş, strada Decebal nr. 8-10, judeţul Argeş, organizează licitaţie publică în vederea închirierii pentru anul 2024 a unui număr de 34 mese (de la nr. 33 la nr. 45 și de la nr. 48 la nr. 65) în Sectorul producători agricoli, a unui număr de 7 mese (de la nr. 25 la nr. 31) în Sectorul societăți comerciale în Piaţa Centrală, în platoul exterior, în vederea desfacerii de legume, fructe şi alte produse agricole, conform H.C.L. nr. 85/2018 privind modificarea unor prevederi ale Regulmentului privind procedura de închiriere,rezervare şi ocupare a meselor şi platourilor din pieţele aflate în administrarea SPPTO, pct. 1, art.4.
Perioada de închiriere este de 7 luni pentru cele 34 mese din Sectorul producători agricoli și pentru cele 5 mese din Sectorul societăți comerciale, începând cu data de 01.04.2024.
Preţul de pornire la licitaţie este de 420 lei/masă/lună pentru cele 34 mese din Sectorul producători agricoli și pentru cele 7 mese din Sectorul societăți comerciale, conform HCL nr. 159/21.12.2023.
Taxa de participare la licitaţie este de 30 lei/participant, iar garanţia este cuantumul chiriei datorate pentru o lună la preţul de pornire la licitaţiei (420 lei/masă/lună) pentru mese producători agricoli și societăți comerciale), respectiv chirie pentru ultima lună din perioada de închiriere, luna OCTOMBRIE 2024.
Taxele de participare şi garanţiile se plătesc la sediul SPPTO din Curtea de Argeş, strada Decebal nr. 8-10, judeţul Argeş.
Participanţii la licitaţie trebuie să depună următoarele documente:
– Cererea de participare din care să rezulte date despre ofertant: nume, prenume, adresă, obiectul activităţii, numărul mesei licitate, precum şi avizul de drept de participare la licitaţie, dat de administratorul pieţei, din care să rezulte că nu are datorii sau litigii cu SPPTO.
– Împuternicire (procură legalizată) pentru persoana participantă la licitaţie din partea ofertantului.
– Atestat de producător, vizat la zi pentru anul 2024.
– Copie C.I.
– Dovada achitării taxei de participare şi a garanţiei.
Licitaţia va avea loc în data de 22.03.2024, ora 10.00, în Piaţa Centrală, strada Decebal nr. 8-10, Biroul Administrativ.
Dosarele cu documentaţia solicitată se depun la sediul SPPTO din Piaţa Centrală până la data de 21.03.2024, ora 12.00.
Pentru mesele neadjudecate, SPPTO va organiza licitaţie publică deschisă în fiecare zi de vineri, pe durata lunii aprilie, după care se vor încredinţa direct mesele libere eventualilor solicitanţi.
Şef serviciu, Ion-Petre Păunescu
„Citește, apreciază, comentează şi distribuie!” – „Read, like, comment and share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.