1.Informaţii generale privind locatorul: COMUNA TIGVENI, str. Principală, nr. 44, Judeţul Argeş, cod fiscal 41219531, tel. 0348/528184, fax: 0348/528184, e-mail: primarie@tigveni.cjarges.ro.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii: Închirierea unor suprafeţe de păşuni disponibile aflate în proprietatea publică a comunei Tigveni, judeţul Argeş, astfel:
- Momaia, 104,7239 ha, Tigveni,
- Plopu, 2,7574 ha, Bălileşti.
- Făureasa, 7,7108 ha, Bălileşti.
- Stână, 4,7333 ha, Vlădeşti.
- Ciocârla + Mătuşi, 39,0489 ha, Vlădeşti.
- Lace, 2,1138 ha, Bîrseştii de Sus.
- Crăciuneşti, 14,3675 ha, Bîrseştii de Sus.
- Pelin, 19,8863 ha, Bîrseştii de Jos.
- Rogoaze, 25,9041 ha, Bîrseştii de Jos.
- Cârsteşti/Blaju, 12,5098 ha, Blaju.
- Cotârlău, 16,3526 ha, Bîrseştii de Jos.
- Motrunul, 6,9155 ha, Blaju.
- Paltinu, 1,3003 ha, Bîrseştii de Sus.
- Balta Romanului, 3,3937 ha, Blaju.
- Valea Bucurii, 3,1827 ha, Bîrseştii de Jos.
TOTAL GENERAL: 264,9006 ha.
conform HCL nr. 13/24.02.2022 şi în temeiului legal O.U.G. 57/03.07.2019, Partea a V-a, Capitolul III, Secţiunea a 4-a, Închirierea bunurilor proprietate publică.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Secretariat.
3.2. Denumirea şi adresa compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentația de atribuire: Secretariatul Primăriei comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, judeţul Argeş.
3.3. Costul şi condițiile de plată:
- Taxa de participare: 200 lei.
- Caietul de sarcini: 100 lei/exemplar.
- Garanţie de participare la licitaţie – conform art. 334, alin. 5 din O.G. 57/2019 – „Garanţia este obligatorie şi se stabileşte la nivelul contravalorii a două chirii”.
3.4. Data-limită privind solicitarea clarificărilor: 02.05.2022, ora 12:00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 12.05.2022, ora 12:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Primăriei comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, judeţul Argeş.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate – unul exterior şi unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 13.05.2022, ora 10:00, Primăria comunei Tigveni, str. Principală, nr. 44, județul Argeş.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, tel./fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Argeş: Mun. Piteşti, Bulevardul I.C. Brătianu, nr. 7, judetul Argeş, telefon: 0248/224.019, 0248/216.599, fax: 0248/212.410, e-mail: tr-arges@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 21.04.2022.
Primar, Smeu Constantin
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.