Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a prezentat Programul de Investiții pentru Infrastructură prioritare pentru noul Guvern. În acesta sunt incluse și proiecte aprobate pentru județul Argeș, respectiv: Autostrada Pitești-Sibiu (în execuție); Drum Expres Pitești-Craiova (în execuție); Drum Expres A1-Pitești-Mioveni; Drum de legătură A1-Tigveni-Rm. Vâlcea; Reabilitare Transfăgărășan; Centură Ocolitoare Câmpulung Muscel; Centură Ocolitoare Curtea de Argeș

Din păcate, principalul proiect de infrastructură al Argeșului și numai, Autostrada Pitești-Sibiu, este tot timpul sub asaltul contestațiilor. Ultima – contestaţia firmei Astaldi la licitația pentru cel mai scump tronson din autostrada Pitești-Sibiu. Subiectul a fost lansat de Asociația Pro Infrastructura și de Cătălin Drulă, fost ministru al Transporturilor de la USR, care susțin interesele Astaldi. Să nu uităm că Drulă, actualul președinte al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaților, este fondatorul Asociaţiei Pro Infrastructura!

Așa-zisă problemă a Studiului de Fezabilitate este una falsă, pentru că acestă licitaţie, cu elementele „lacunare”, a fost lansată în anul 2020. Ulterior lansării licitației, Cătălin Drulă a preluat mandatul şi nu a reclamat că ar exista probleme. Nu a avut obiecțiuni nici după acest moment, în condițiile în care o mare parte din licitație s-a desfășurat pe perioada mandatului său.

Nicolae Pavelescu, deputat PSD de Argeş

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.