Informaţii generale privind concedentul: SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODĂRIE COMUNALĂ, cod fiscal: 10929162, adresa: Curtea de Argeș, str. Unirii nr. 9, numărul de telefon: 0248/724.186, adresa de e-mail a persoanei de contact: spgc_ag@yahoo.com.

Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Obiectul licitației îl reprezintă închirierea în zilele de duminică, a Stadionului Municipal Curtea de Argeş, cu suprafaţa de 29.300 mp, inclusiv clǎdirea stadion, proprietate publică a Municipiului Curtea de Argeş. Imobilul propus pentru închiriere face parte din imobilul cu suprafaţa totală de 35.871 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 85978.

Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 şi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 103/14.09.2022.

Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia de atribuire se poate ridica de la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală, Curtea de Argeş.

Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Secretariatul Serviciului Public de Gospodărie Comunală, localitatea Curtea de Argeș, strada Unirii nr. 9, judeţul Argeş.

Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019: 30 lei, se poate achita cu numerar la casieria Serviciului Public de Gospodărie Comunală.

Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 11.10.2022, ora 12.00.

Informaţii privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 19.10.2022, ora 09.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Serviciul Public de Gospodărie Comunală, strada Unirii nr. 9, localitatea Curtea de Argeş, judeţul Argeş.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 19.10.2022, ora 10.00, la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală, strada Unirii nr. 9, localitatea Curtea de Argeş, judeţul Argeş.

Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Argeş, Bulevardul I.C. Brătianu 7, Pitești, judeţul Argeş, tel. 0248/224.019, fax: 0248/212.410, e-mail: tr-arges@just.ro.

Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 27.09.2022.

Director,
Ing. Ioan Ghiţă
Serviciul Juridic, R.U., Administrativ, Achiziţii
Jr. Cătălin Cazacu

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.