Teatrul „Alexandru Davila”, Pitești, cu sediul în str. Victoriei, nr. 9, Pitești, jud. Argeș, organizează, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante din cadrul Teatrului „Alexandru Davila”, Pitești:

1. Referent de specialitate achiziții publice, post vacant, pe perioadă nedeterminată. Nivelul postului: execuție. Studii: I, S. Numărul de posturi: 1, normă întreagă, timp de lucru: 8 ore/zi.
2. Manipulant decor (mânuitor-montator decor), post vacant, pe perioadă nedeterminată. Nivelul postului: execuție. Studii: I, M/G.
3. Referent de specialitate HR, post vacant, pe perioadă nedeterminată. Nivelul postului: execuție. Studii: I, S. Numărul de posturi: 1, normă întreagă, timp de lucru: 8 ore/zi.

CALENDAR DESFĂȘURARE CONCURS:

– Publicarea anunţului: 16 decembrie 2024.
– Depunerea dosarelor de înscriere a candidaţilor: 16 decembrie 2024-8 ianuarie 2025.
– Evaluarea și afişarea rezultatelor în urma selecţiei dosarelor: 10 ianuarie 2025.
– Depunerea contestațiilor privind evaluarea dosarelor: 13 ianuarie 2025.
– Analizare și afișarea rezultatelor în urma contestațiilor privind selecţia dosarelor: 14 ianuarie 2025.
– Proba scrisă/practică: 15 ianuarie 2025.
– Afişarea rezultatelor la proba scrisă/practică: 16 ianuarie 2025.
– Depunerea contestațiilor în urma afişării rezultatelor obţinute la proba scrisă/practică: 17 ianuarie 2025.
– Analiza și afișarea rezultatelor în urma contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă/practică: 20 ianuarie 2025.
– Interviul: 21 ianuarie 2025.
– Afişarea rezultatelor în urma susţinerii interviului: 22 ianuarie 2025.
– Depunerea contestațiilor în urma afişării rezultatelor obţinute la interviu: 23 ianuarie 2025.
– Analiza și afișarea rezultatelor în urma contestațiilor privind rezultatele la proba de interviu: 27 ianuarie 2025.
– Afișarea rezultatelor finale: 28 ianuarie 2025.

Condițiile generale pentru ocuparea postului:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

Concursul se va desfășura la sediul Teatrului „Alexandru Davila”, Pitești, str. Victoriei, nr. 9.

Data până la care se depun dosarele de înscriere: în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului până la ora 13.00 a ultimei zile de înscriere.

Date contact: Secretariat Teatrul „Alexandru Davila”, Pitești, str. Victoriei, nr. 9, jud. Argeș, tel.: 0248/216.647, e-mail: secretariat@teatruldavila.ro.

Relații suplimentare detaliate privind condiţiile specifice și atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției.