SC Apă Canal 2000 SA aduce la cunoştinţa beneficiarilor că, începând cu data de 19.09.2022, a implementat noi modalităţi de plată a facturilor de apă şi canalizare, precum şi a facturilor pentru serviciile conexe prestate de societate, după cum urmează:
- numerar şi prin terminalele electronice ale firmei Mobile Distribution SRL – Un-doi Centru de plăţi;
- numerar/card şi prin terminalele electronice ale firmei ZebraPay SA – Self Pay.
Comisioanele aferente tranzacţiilor în numerar vor fi suportate de societatea Apă Canal 2000.
De asemenea, informăm clienții că au la dispoziție următoarele modalități de plată pentru achitarea facturilor emise de SC Apă Canal 2000 SA:
- online, cu cardul bancar, direct din contul de servicii online pe website-ul societăţii;
- virament bancar, în conturile societăţii deschise la BRD GSG Piteşti, BCR Piteşti, Garanti Bank Piteşti, CEC Bank, Raiffeisen Bank şi ING Bank, cu indicarea codului de client şi a numărului de factură;
- internet banking/mobile banking, prin intermediul BRD GSG, Garanti Bank Piteşti, BCR Piteşti, ING Bank, PayPoint şi Un-doi Centru de plăţi, cu selectarea denumirii companiei, indicarea codului de client şi a numărului de factură;
- debit direct, prin semnarea mandatului de debit direct la BRD GSG, BCR, Garanti Bank, CEC Bank, ING Bank şi Raiffeisen Bank de către clienţii acestor bănci şi prin sistemul SEPA – direct debit la celelalte bănci din judeţul Argeş;
- numerar, la ghişeele sau terminalele de plată ale BRD GSG, Garanti Bank, CEC Bank şi în reţeaua PayPoint, Un-doi Centru de plăţi, precum şi numerar/card la terminalele electronice ale ZebraPay SA – Self Pay.
„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.