Informaţii generale privind autoritatea contractuală: Municipiul Curtea de Argeş, cu sediul în B-dul Basarabilor, nr. 99, telefon 0248/721.033, fax: 0248/721.107, e-mail: primariacurteadearges@yahoo.com, cod fiscal 4121927.

Informaţii generale privind obiectele închirierii: Două spații comerciale din metal şi PVC, având 6,15 mp fiecare, situate în Curtea de Argeş, pe Bulevardul Basarabilor, judeţul Argeş, pe terenurile cu numerele cadastrale: 86885 înscris în C.F. 86885, respectiv 88540 înscris în C.F. 88540, aparţinând domeniului privat a Municipiului Curtea de Argeş, cu destinaţia de vânzare presă şi carte.

Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 şi conform Hotărârilor Consiliului Local nr. 50, 51 din data de 31.03.2022.

Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia de atribuire se poate ridica de la sediul Municipiului Curtea de Argeş.

Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Biroul Comercial şi ADPP, municipiul Curtea de Argeş, Bulevardul Basarabilor, nr. 99, camera 16, judeţul Argeş.

Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019: 30 lei, se poate achita cu numerar la casieria Municipiului Curtea de Argeş sau în contul RO49 TREZ 0485 006X XX00 0080, deschis la Trezoreria Curtea de Argeş, cod fiscal 4121927.

Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 04.11.2022, ora 12.00.

Data limită de depunere a ofertelor: 15.11.2022, ora 10.00.

Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Curtea de Argeş, Bulevardul Basarabilor, nr. 99, judeţul Argeş.

Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 15.11.2022, ora 11.00, la sediul Municipiului Curtea de Argeş.

Denumirea, adresa, numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Argeş, strada I.C. Brătianu, nr. 7, Piteşti, judeţul Argeş, tel. 0248/224.019, fax: 0248/212.410, email: tr-arges@just.ro.

Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 19.10.2022.

Birou Comercial şi ADPP,
Adriana Conway

„Citește, apreciază, distribuie!” – „Read, like, share!”
Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/Politikia.ro.